Spring naar bijdragen

Zondag 26 november 2023

Dune

Aanbevolen berichten

Gisteren geweldige dag gehad, Sint binnengehaald met stralend weer. Mijn beide dochter met de kindjes zijn blijven eten. Drank crossed my mind eerlijk is eerlijk, maar dat was dat. Begin weerstand te ontwikkelen tegen de zure wrange smaak en alles wat daar achteraan komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Aan het wachten tot de badkamer vrij is. Pubers…. En had de wekker nog wel zo vroeg gezet…

Vandaag op stap met familie. Tot mijn verbazing begon er laatst ook één over een tijdje stoppen met alcohol. Nooit verwacht…. De hele familie is namelijk van het nogal royaal innemen bij elke denkbare gelegenheid. Overigens ben ik nooit helemaal eerlijk geweest over de reden van stoppen. Heb het wat in het midden gelaten. Maar zijn ook nooit vragen over gesteld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, 

Voor degene die allang gestopt zijn wanneer worden gedachtes een beetje rustiger en gaat het psychische gedeelte wat beter? Vraag mezelf dat eigenlijk wel af. Gaat hier op zich wel redelijk alleen soms echt een soort van ik mis iets. En met die halt is het ook vaak lastig. Of is dat iets blijvends?

Afgelopen weekend veel wie is wie draadjes gelezen en ook enorm helpend alleen heel veel mensen zijn abrupt gestopt met typen zie ik. 

Wel een dikke duim voor de mensen die "er van af zijn" em toch blijven typen en de nieuwe mensen op dit forum ondersteunen! 

Fijne zondag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de kerstboom is binnen.Een luie uitvoering met alles inclusief.Ach, wat ballen kunnen er nog wel bij.Even zoeken.Ga dit jaar niet lopen kniezen, omdat het kerst is.Kerst is voor iedereen.Ga er iets gezelligs van maken.Zelfs met de kerstliedjes instuderen ben ik dit jaar mild gestemd.Nu ik een echt orgel thuis heb, is het ook nog eens heerlijk spelen.

Wanneer vertrekt de arreslee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...