Wijntjeminder Geplaatst 8 november 2023 Rapport Share Geplaatst 8 november 2023 Is hier iemand die naar het tv-programma Oogappels kijkt? Wat vonden jullie van de scene vorige week waarin de drie vrienden een avondje flink doorzakten? Toen de biertjes op waren kwam daar een fles Whisky op tafel. Alle drie met persoonlijke problematiek worstelend. Wie vonden jullie het meest overtuigend in zijn rol van drinker? Ikzelf had het idee dat de een geen idee had wat het is om té veel gedronken te hebben. Alcohol problematiek loopt als een rode draad door dit programma. Of is dat mijn selectieve perceptie nu ik zelf veel bewuster met alcohol bezig ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2023 Rapport Share Geplaatst 8 november 2023 Ik volg het, zo herkenbaar. Maar ik heb niet kritisch gekeken naar die scene. De stervensscene van vanavond bracht wel tranen in mn ogen, zo levensecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2023 Rapport Share Geplaatst 8 november 2023 Ik volg het ook en waar ik benieuwd naar ben, is hoe het met Merel en haar alcoholgebruik afloopt. Nadat het uit de hand liep dronk ze een tijdje niet meer, maar nu wel weer zo nu en dan, zonder dat daar tot nu toe een ding van wordt gemaakt. Benieuwd of daar nog iets mee gedaan gaat worden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2023 Rapport Share Geplaatst 9 november 2023 Het is zo'n beetje het enige programma waar ik écht naar kijk, volg het al vanaf het allereerste begin, schitterende serie, in ieder opzicht. En nee, het komt niet bij me op om er op te letten of de spelers wel écht de indruk geven te weten hoe ze een dronken iemand moeten uitbeelden. lady jane en Wijntjeminder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 9 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) @Yvonne Ik vond ze eigenlijk niet zo heel overtuigend! LOL @lady jane Ja, dat was dan weer wél overtuigend. En dat kleine monster van een Hansje die eindelijk zichzelf kan zijn/laten zien wie ze is. hoop alleen niet dat ze het voorbeeld van haar moeder gaat opvolgen. @Rosee, het lijkt erop dat Merel er nu aan toe is om haar duivels onder ogen te zien. Het komt vast goed met haar! :-) 9 november 2023 bewerkt door Wijntjeofmeer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden