Yvonne Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Goedemorgen frummers, Ik heb lekker geslapen, de dieren zijn verzorgd, tijd voor een bakje dus nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Goedemorgen Yvonne en voor iedereen een mooie donderdag!! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Jij ook een fijne dag @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Gisteren had ik voor het eerst zo'n gevoel van: ja, de herfst is begonnen.... Nu schijnt de zon nog hier, later op de ochtend komt er regen. Maar het is herfst , fijn, daar kan ik ook zo van genieten.... Ik ga aan de slag, maak er een mooie dag van mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 goeiemooiemorgen frummers (al giet het hier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Ik houd ook van de herfst. Thuiswerkdag, dus het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Als je binnen zit, is die regen prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Goedemorgen, regenachtig hier.. Heb zin in een mega wandeling.. Maar ja iets met werken en geld verdienen zitten in de weg pfff DAGPACT: Fonny Yvonne Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Officieel herfst vandaag. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Een mega wandeling? Wat is dat? Een super lange wandeling? Ik probeer tussen mijn werk door te wandelen en wat huishouden te doen, als ik thuis werk. Met wisselend succes. Vandaag heb ik uitgebreid soep staan koken voor de lunch. Dat was wel een succes, maar een bammetje eten op het werk kost een stuk minder tijd. Toen ik nog elke dag alcohol dronk, had ik altijd wel een excuus om een boodschap te doen. Gek is dat, roken en drinken geeft structuur. Nu heb ik veel meer vrijheid, maar daar weet ik dan vaak weer niet mee om te gaan. Tsja. Luxeproblemen. Hahaha. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden