Freekie Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen, eitjes in de pan, afbakbroodjes in de oven. Straks om 08:00 samen met mijn zus vertrekken richting Duitsland om bij Piesberg te gaan wandelen, vlakbij Osnabrück. 2 uurtjes rijden, heb er zin in! Dagpact: Freekie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Goedemorgen Freekie, veel plezier dan straks. Hier zit ik lekker aan een bakje thee. Inmiddels hebben de dieren hun lekkertjes weer gekregen, de lucht ziet weer een beetje blauwer dan gisteren, het wordt vast een fijne dag. Ik heb een druk weekend voor de boeg, dus op tijd beginnen maar. Eerst uiteraard een bakje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne zaterdag! Dagpact: Freekie Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen. Verjaardag van mijn moeder. 89 vandaag! Veel plezier @Freekie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 wow @Lika gefeliciteerd! fijne dag en een hele goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen. Een paar heftige buien hier gisteren, maar nu een strakblauwe lucht. Wel koud. De zomer loopt op zijn end, helaas. Ik ben zo langzamerhand het een en ander op aan het ruimen in de tuin. Ach ja, ieder seizoen heeft zo z'n charme. DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, flink geregend vannacht. Goed voor de tuin @Lika gefeliciteerd met je moeder. Ga je een gebakje bij haar eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 26 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2023 Goedemorgen, @Lika gefeliciteerd met je moeder! Hier aan het eerste bakje koffie. Lang geslapen vanmorgen. Het weer is minder mooi dan beloofd hier, dus maar eens kijken wat ik ga doen. Gisteren een nat pak gehad met de hond. Vind ik zelf niet zo erg, maar de hond kan dan zo lekker dramatisch doen. Als het even kan wil hij met regen dan ook het liefst niet naar buiten Gaat natuurlijk niet, dus moet hem dan haast naar buiten tillen. En het is niet bepaald een klein schoothondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden