Remi1 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 (bewerkt) * 17 september 2023 bewerkt door Remi1 *privacy Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 (bewerkt) * 17 september 2023 bewerkt door Remi1 * privacy Yvonne, lady jane, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 14 uur geleden zei Yvonne: .......En was het @niwi niet die zei: 'zolang er maar 1 iemand is die.... ' ? Ja @niwi zei/ schreef dat hier vaak en daarmee deelde hij zijn lievelingsstap van de AA. Stap 12. Rebuilt my life. De volledige tekst van stap 12 van het AA-programma luidt: We delen onze ervaring met andere verslaafden om hen de weg naar herstel te wijzen. Als alle stappen doorlopen zijn voelen wij ons beter, rijker, gelukkiger. We kunnen het leven weer aan. En we kunnen een gids zijn voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 6 minuten geleden zei Remi1: Ja @niwi zei/ schreef dat hier vaak en daarmee deelde hij zijn lievelingsstap van de AA. Stap 12. Rebuilt my life. De volledige tekst van stap 12 van het AA-programma luidt: We delen onze ervaring met andere verslaafden om hen de weg naar herstel te wijzen. Als alle stappen doorlopen zijn voelen wij ons beter, rijker, gelukkiger. We kunnen het leven weer aan. En we kunnen een gids zijn voor anderen. 11 jaar dood en ik mis mijn maat nog steeds iedere dag opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Mooi @Remi1, blij met jouw berichten van vanavond. Ik hoop dat de duizeligheid helemaal over is @lady jane Werd het toch nog heel zonnig en warm vanmiddag, had ik niet meer verwacht. Ik duik mijn bed in luitjes, tis weer mooi geweest. Trusten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2023 Hier bloed laten prikken. Lukte pas bij de derde keer. Mijn aders liggen moeilijk vindbaar. Maar het is gelukt. Later nog gezwommen. Tussen de meerkoeten en heel vlakbij een aalscholver. ( ik hoefde maar een heel klein beetje bloed af te staan.) Vanavond nog een prachtige wandeling gemaakt. Hier om de hoek is het zo mooi! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden