Yvonne Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 3 uur geleden zei Spirit: Sterkte @Yvonne, weet niet precies wat er aan de hand is, iets met je zus? Dankje @Spirit, maar er is helemaal niets aan de hand hoor, bedoel je misschien Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Beste mense, Dagpact mislukt vandaag. Combinatie van moeheid en pijn in mijn hele lichaam vandaag. Ik heb eerst een uur geleden twee paracetamol genomen, werkt nauwelijks. De bedoeling was en blijft o.a.: lichamelijke klachten niet wegdrinken. Morgen weer verder met stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johhny Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 (bewerkt) Nou bij mij is het wonderbaarlijk goed gegaan alleen met thuiskomst de neiging om een biertje te pakken maar daar maar koffie van gemaakt loop nog wat te prullen met de app maar dat komt goed 20 juli 2023 bewerkt door Johhny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Goedenavond Frummers, ik overweeg een datingsite te raadplegen, ik ben 56 mijn lieve overleden man was 17 jaar ouder en dat vond ik fijn…. Heeft iemand een suggestie waar ik kan inschrijven? er word veel reclame gemaakt maar betalen moet je overal… niet erg als het de moeite waard is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 32 minuten geleden zei Roberto: Beste mense, Dagpact mislukt vandaag. Combinatie van moeheid en pijn in mijn hele lichaam vandaag. Ik heb eerst een uur geleden twee paracetamol genomen, werkt nauwelijks. De bedoeling was en blijft o.a.: lichamelijke klachten niet wegdrinken. Morgen weer verder met stoppen. Denk aan je komt goed.. nieuwe start kan altijd weer Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Droge afmelding Roberto sterkte .. Roberto en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Het was wederom bepaald niet mijn dag… moe ook. Nu slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 19 uur geleden zei Yvonne: Dankje @Spirit, maar er is helemaal niets aan de hand hoor, bedoel je misschien Maja? Verkeerd gelezen.Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 @Lika Heeft het te maken met je nieuwe baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2023 8 uur geleden zei Emmy: @Lika Heeft het te maken met je nieuwe baan? Klopt. Spannend, voel me onzeker. Maar dat is okay. Had daarbij veel afspraken en dan wordt het te veel. Onzekerheid neemt toe en ik sla aan het vergelijken. En ga eten en op mijn werk harder mijn best doen. Niet behulpzaam. Vakantie nu. Dat is precies op tijd. en als ik weer ga werken, ga ik iets meer thuiswerken. Of op een rustige plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 22 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2023 @Lika Heel herkenbaar die onzekerheid. Goed dat je het (door)ziet. Fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden