Bianca1 Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Ik zit wat te rondsnuffelen hier. Zo ook bij “gebruikers online”. Ik zie dat “gast” heel actief is met het lezen van van alles. Dus ik zoek op het forum: wie is gast? Tot ineens het kwartje valt… Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Hoi Dagpact ; Beatrix Fonny Rapilos Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 (bewerkt) Ach laat zitten. Ik had het kunnen weten. Doei maar weer. 30 juni 2023 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2023 Hier ook paroxetine. Al dik 30 jaar. Ik stop pas als de kinderen uit huis zijn. Of ik stop niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 1 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2023 18 uur geleden zei Remi1: Ik had het kunnen weten Wat had je kunnen weten? Ik heb je gelezen. Het middel dat jij slikte had mijn zus ook. Extra waarschuwingen bij afbouwen, je zou in een psychose kunnen komen bv. Maar het is haar ook goed gelukt, nu zonder. Of ze ook niet meer drinkt weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2023 Wat bedoel je @Remi1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden