Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 juni 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik kom na 25 droge dagen dan ook weer op zo'n punt van: 'ik zou nou wel weer eens een lekker zuipavondje willen weer'. 'Dat nuchter zijn heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd. 'Dat kennen we nou ook wel weer', 'mag ik weer heel ff terug naar het oude vertrouwde lekkere gevoel van mezelf toestaan lekker te zuipen'..... nee, zo gaan m'n gedachtes niet in woorden gesproken  hardop door m'n hoofd... maar beetje zo'n vibe. 

Maar ut kennie, want m'n bloed zit vol met antabus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei lady jane:

Goeiemooiemorgen frummers:sun:

@Maja sterkte met dat getob met je hand, hopelijk niet al te veel pijn?
Carpaal Tunnelsyndroom? Dan heb je al pijn genoeg gehad al.:rose:

Geen carpaal tunnelsyndroom @lady jane, maar een pees in ringvinger die simpelweg niet meer mee wilde doen. Bleef in gebogen stand staan/hangen. Kon je alleen met andere hand omhoog duwen om kort daarna weer in dezelfde onhandige en pijnlijke stand te staan. Is een Triggerfinger.  Na herstel er  hopelijk vanaf :) Lief dat je er naar vroeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Strijkbout:

Ik kom na 25 droge dagen dan ook weer op zo'n punt van: 'ik zou nou wel weer eens een lekker zuipavondje willen weer'. 'Dat nuchter zijn heeft nu ook wel weer lang genoeg geduurd. 'Dat kennen we nou ook wel weer', 'mag ik weer heel ff terug naar het oude vertrouwde lekkere gevoel van mezelf toestaan lekker te zuipen'..... nee, zo gaan m'n gedachtes niet in woorden gesproken  hardop door m'n hoofd... maar beetje zo'n vibe. 

Maar ut kennie, want m'n bloed zit vol met antabus.

Ai strijkbout,  herkenbaar hoor , gewoon nog lekker aan de antabus blijven , heeft mijn stopmaatje ook heel lang geslikt . Je merkt zelf wel wanneer je sterk genoeg bent en dergelijke gedachten tot het verleden behoren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...