Spring naar bijdragen

Voorstellen


Anitawest

Aanbevolen berichten

@cheetah5,

hele fijne vakantie Meis, geniet ervan. Mijn dochter is hier 3 dagen geweest met haar babies. Hun huis was het veel te heet airco kapot. De jongste is nog geen 4 maanden maar te vroeg geboren en zo kwetsbaar. Heel moe, en mijn dochter drinkt ook makkelijk weg…. Met 2 kleintjes… kan ik daar wat van zeggen….. enfin, was er om jou een fijne tijd te wensen

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, lief van je @Dune!

Ik begrijp heel goed dat je daar iets van zou kunnen zeggen. Een van de redenen dat ik niet veel wil drinken is ook omdat ik weet dat mijn dochter graag een kind zou krijgen. Ik wil  met alle plezier dan met regelmaat oppassen, maar NIET  met drank op. Daar ben ik heel stellig in, dus dan maar nu vast het een halt toeroepen.

Sterkte met je dochter en kleinkids,  ik weet dat ik dan ook een soort van leeuwin word... 

Warme knuffel!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cheetah5 ondanks mijn probleem,,, ik heb 6 kleinkinderen en pas regelmatig op, drank zal nooit en te nimmer is het spel zijn als ik (de Grote!) verantwoordelijkheid heb voor kwetsbare kleine kindjes. Dat is totaal niet moeilijk want dat kan écht niet. Hoe diep ik ook zat die rem is er bij mij altijd geweest. Gelukkig

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...