Marc Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hallo Niwi,Misschien is dit een optie:Mini-auberginesHier moet je volgens mij nog wel bijzondere vaardighedenvoor ontwikkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 weet je zeker dat het geen druiven zijn, Marc ?...of olijven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wakx Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dus Niwi, je kunt ook zeggen dat je jezelf 2500 aubergines hebt bespaard. Nu ja, voedzamer dan tabak, dat wel natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 vandaag 84 dagen niet gerookt....2.523 peuken uitgespaard....hoeveel aubergines zouden dat zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 het is me veel mee gevallen, Dinah....weinig of geen ontwenningsverschijnselen gehad..en ik was al 10 weken gestopt toen ik met de Champix moest stoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 stoppen met drinken en roken viel nog mee in vergelijking met stoppen enafbouwen van kalmeringspillen...dat heeft 2 jaar geduurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Dinah,de huisarts heeft me destijds gewaarschuwd dat mijn drankmisbruik ging leiden tot zelfvernietiging...ik moest wel stoppen om te blijven leven....een andere huisarts vertelde me dat mijn serestamisbruik (oxazepam 10mg - 20 a 30 pillen per dag)zeker ging leiden tot een hartstilstandik moest wel stoppen om te blijven leven....vorig jaar juni vertelde de bedrijfsarts dat mijn rookverslaving zeker ging leiden tot longkankerof toch zeker tot een hartaanval...ik moest wel stoppen om te blijven leven....Zie je het een beetje voor je?...Niwi, na het nuttigen van een kratje bier, 20 kalmeringspillen en2 pakjes sigaretten...Nee ??...gelukkig....ik hoop dat je het nooit te zien krijgt ook,maar het is toch regelmatig voorgevallenmaar om serieus daar over te blijven, Dinah....het voelt niet niet kaal aan....ik leef en mijn leven wordt niet beheerst door 1 of ander product... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Niwi wat ga je goed. Ikzelf heb enkele weken niet gerookt en ben weer begonnen. Wellswaar veel minder en ik rook bewuster.Volgende week woensdag stop ik opnieuw en begin die dag ook met de cursus stoppen met roken bij de GGZ.(individueel omdat er te weinig gegadigden zouden zijn). Ik hoop dat dat het laatste zetje is wat ik nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 @Dinah,ik geniet van het leven zoals het nu is, en niet meer beheerst door een verslavingdaar kruipt ook veel tijd in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Desi,wat is eigenlijk bewuster roken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 toi toi toi Fruitvlieg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 vandaag 87 dagen niet gerookt....2620 peuken uitgespaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 niet meer roken?????...naaaaahhh...dat ga ik er niet bij doen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 sorry..ik kan bier en roken ..samen niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken, dat was al moeilijk genoeg maar is me goed af gegaan. Nu gestopt met drinken en gaat tot nu toe ook heel goed. succes dames en heren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Week zes gaat in! Het valt me niet zo gemakkelijk. Zodra ik stress voel(en dat komt nogal es voor:confused;) gaan mn gedachten meteen naar roken. De obsessie voor de drank was vrij snel weg maar mn obsessie voor roken niet. Misschien wil ik deze ook nog wel niet helemaal loslaten...kan.Maar goed, ik groei, letterlijk en figuurlijk en ik bekijk het per dag. Hop, hop, nu aant werk!Fijne dag allen, laterssssss.Way to go Myriam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 er schijnen toch verschillen in hardnekkigheid van een verslaving te zitten, Bambam...als ik het zo overdenk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 vandaag 3 maanden niet gerookt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:goe gedoan jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Gefeliciteerd NiwiErg knap en ben een beetje jaloers op je toch wel...Nou ja op je 3 maande niet roken dan he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Vandaag 50 dagen niet gerookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Een:present:voor alle gestopten hier! Goed hoor! Heb zelf nooit gerookt, maar het lijkt me een lastige gewoonte om te doorbreken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 vandaag 14 weken niet gerookt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Petje af Niwi... En nu vol blijven houden hoor. Want af en toe één peukje..... dat lukt niet ( zei zij in al haar wijsheid ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Af en toe heb ik er nog wel eens zin in, Yvonne....en denk ik...eentje...??...eentje...???...maar dat zou stom he, met de wetenschap dat de eerste weer funest is of kan/zal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden