Spring naar bijdragen

Nooit meer roken


smart

Aanbevolen berichten

Dinah,
de huisarts heeft me destijds gewaarschuwd dat mijn drankmisbruik ging leiden tot zelfvernietiging...
ik moest wel stoppen om te blijven leven....
een andere huisarts vertelde me dat mijn serestamisbruik (oxazepam 10mg - 20 a 30 pillen per dag)
zeker ging leiden tot een hartstilstand
ik moest wel stoppen om te blijven leven....
vorig jaar juni vertelde de bedrijfsarts dat mijn rookverslaving zeker ging leiden tot longkanker
of toch zeker tot een hartaanval...
ik moest wel stoppen om te blijven leven....
Zie je het een beetje voor je?...Niwi, na het nuttigen van een kratje bier, 20 kalmeringspillen en
2 pakjes sigaretten...Nee ??...gelukkig....ik hoop dat je het nooit te zien krijgt ook,
maar het is toch regelmatig voorgevallen
maar om serieus daar over te blijven, Dinah....het voelt niet niet kaal aan....
ik leef en mijn leven wordt niet beheerst door 1 of ander product...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi wat ga je goed.
Ikzelf heb enkele weken niet gerookt en ben weer begonnen. Wellswaar veel minder en ik rook bewuster.
Volgende week woensdag stop ik opnieuw en begin die dag ook met de cursus stoppen met roken bij de GGZ.(individueel omdat er te weinig gegadigden zouden zijn). Ik hoop dat dat het laatste zetje is wat ik nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week zes gaat in! Het valt me niet zo gemakkelijk. Zodra ik stress voel(en dat komt nogal es voor:confused;) gaan mn gedachten meteen naar roken. De obsessie voor de drank was vrij snel weg maar mn obsessie voor roken niet. Misschien wil ik deze ook nog wel niet helemaal loslaten...kan.
Maar goed, ik groei, letterlijk en figuurlijk en ik bekijk het per dag. Hop, hop, nu aant werk!
Fijne dag allen, laterssssss.
Way to go Myriam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...