niwi Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 geweldig Gaby....gefeliciteerdzie onderschrift van Jane4....nogmaals dank Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Thx Niwi, ja Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft! idd heel mooi onderschrift van Jane,en zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 @ Desi...hoop dat je de draad weer hebt kunnen oppakken @ Gaby.....super hoor, doe je toch maar weer knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Shahire@ Nee het is niet goed gegaan in het week-end. Heb enkele sigaretten weer gerookt. Ik vind het nog zo moeilijk als de mensen om je heen roken. (partner). Toch blijf ik het aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 vandaag 10 weken niet gerookt...2.102 peuken uitgespaard...nog 2 dagen Champixen....en hoppa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 mwah.....zat net ff met een bitter lemon in de tuin, toen ik inene dacht, en nu een sigaret ??????????????slaat nergens op, wil ik niet, hoef ik niet, doe ik niet, stomme gedachte, bah,bah,bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 tsja Gaby,wij hebben nu eenmaal de kennis opgedaan dat de eerste weer funest kan/zal zijn...dus ik wil niet eens proberen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 heb er eens goed over nagedacht niwi, tandjes gepoetst en geprobeerd het gevoel van een sigaret te krijgen......... het is VIES!!!!!! bah, mwah wel een goeie, als je trek hebt ; tanden poetsen, trek is alweer weg, gaat gelukkig steeds sneller, maar moet allert blijven /30 dagen rookvrij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 de Champix is nu verleden tijd...12 weken trouw geslikten nu 72 dagen niet gerookt - 2161 peuken uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 is het je goed bevallen de champix? en hoe was het bij jou met de bijwerkingen? en wordt dit nu vergoed? hoor er verschillende dingen over, zelf doe ik het cold turkey, maar collega van mij zat eraan te denken, dus dacht zal eens vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 is wel goed bevallen, Gabyik heb nergens geen last van gehad, totaal geen bijwerkingen gehad...ook geen ontwenningsverschijnselen van het roken zelf...Totaal kost die hele kuur 246 euro, aangezien ik in Belgie woon heeftde Vlaamse regering het merendeel betaald....ikzelf moest 13 euro eigen bijdrage betalen maar ik geloof dat het in Nederland ook grotendeels vergoed wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 bedankt voor de info niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Gaby Champix wordt bij mij voor 100% betaald maar voor anderen ook 80%. Dat ligt aan de verzekering. Wel moet er een verklaring van een arts zijn voor de verzekeraar. En begeleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 vandaag 74 dagen niet gepaft....maar liefst 2.222 sigaretten uitgespaard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ceetje Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Hallo allemaal,Ik ben hier nieuw, erg laat nu, maar laat ff weten dat ik 12 weken gestopt ben met roken. Ooit begonnen in '66, gestopt in '97, om gekke reden weer begonnen in 2004 en zat er aan vast tot afgelopen 11 januari.....dus mijn datum is 11-1-11 en dat heb ik nu zonder moeite, maar met hulp van lasertherapie volgehouden en wat vind ik roken toch VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSS.IK BEN EEN NIET ROKER.....zoals Allen Carr me voorhoudt ....en dat ben ik dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 vandaag 77 dagen, 11 weken dus al....en 2.306 peuken uitgespaard...scheelt een stuk teerweg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Niwi.......wrijf het me weer effe lekker in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ik wil alleen maar laten zien dat het wel degelijk mogelijk is, Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ikke ook weer, ikke ook weer Niwi!!!!!Nu 4,5 weken, volhouden dit x. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 ben je nu stiekem gestopt, Bammetje??...zonder dat iemand het weet eigenlijk ?en dan kom je zomaar ff vertellen dat je al 4,5 weken gestopt bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ceetje ben je gestopt zonder hulpmiddelen en heb je veel gerookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 80 dagen....2.400 peuken uitgespaard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Zoveel peuken zijn het bij mij nog niet hoor. Maar ik ben wel vaak gestopt de afgelopen drie jaar en net zo vaak weer begonnen. Van mn 28ste tot ongeveer mn 38ste niet gerookt. Dus misschien toch al heeeeel veeeel peuken uitgespaard.Het kan, ook al vind ik het moeilijk. Ik geloof dat ik het moeilijker vind om te stoppen met roken én gestopt te blijven dan het stoppen met drinken.Loskoppelen, net als met de drank. Niets is het waard te gaan drinken en ook niets is het waard om te gaan roken. De situatie wordt er niet anders van. Maar roken laat ik moeilijk los. Diep in mn hart vind ik het ook weel wat hebben. Zo'n baal shag, mn zippo, het ritueel van het draaien van een shagje, aansteken, de geur van de shag. Dat maakt wellicht ook dat ik het nog niet helemaal loslaat.Ga goed, take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Ik lees net in opdieet.nl dat er in aubergine veel nicotine zit.Niet dat je er dan veel van moer gaan eten, maar je kunt het welgebruiken door i.p.v. sigaretten je nicotinetrek met aubergine af te wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 moet ik dan, in geval van nood...een aubergine gaan roken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden