Spring naar bijdragen

Nooit meer roken

smart

Aanbevolen berichten

heb er eens goed over nagedacht niwi, tandjes gepoetst en geprobeerd het gevoel van een sigaret te krijgen......... het is VIES!!!!!! bah, mwah wel een goeie, als je trek hebt ; tanden poetsen, trek is alweer weg, gaat gelukkig steeds sneller, maar moet allert blijven /30 dagen rookvrij nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het je goed bevallen de champix? en hoe was het bij jou met de bijwerkingen? en wordt dit nu vergoed? hoor er verschillende dingen over, zelf doe ik het cold turkey, maar collega van mij zat eraan te denken, dus dacht zal eens vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is wel goed bevallen, Gaby
ik heb nergens geen last van gehad, totaal geen bijwerkingen gehad...
ook geen ontwenningsverschijnselen van het roken zelf...
Totaal kost die hele kuur 246 euro, aangezien ik in Belgie woon heeft
de Vlaamse regering het merendeel betaald....ikzelf moest 13 euro eigen bijdrage betalen :D
maar ik geloof dat het in Nederland ook grotendeels vergoed wordt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw, erg laat nu, maar laat ff weten dat ik 12 weken gestopt ben met roken. Ooit begonnen in '66, gestopt in '97, om gekke reden weer begonnen in 2004 en zat er aan vast tot afgelopen 11 januari.....dus mijn datum is 11-1-11 en dat heb ik nu zonder moeite, maar met hulp van lasertherapie volgehouden en wat vind ik roken toch VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

IK BEN EEN NIET ROKER.....zoals Allen Carr me voorhoudt ....en dat ben ik dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel peuken zijn het bij mij nog niet hoor. Maar ik ben wel vaak gestopt de afgelopen drie jaar en net zo vaak weer begonnen. Van mn 28ste tot ongeveer mn 38ste niet gerookt. Dus misschien toch al heeeeel veeeel peuken uitgespaard.

Het kan, ook al vind ik het moeilijk. Ik geloof dat ik het moeilijker vind om te stoppen met roken én gestopt te blijven dan het stoppen met drinken.

Loskoppelen, net als met de drank. Niets is het waard te gaan drinken en ook niets is het waard om te gaan roken. De situatie wordt er niet anders van. Maar roken laat ik moeilijk los. Diep in mn hart vind ik het ook weel wat hebben. Zo'n baal shag, mn zippo, het ritueel van het draaien van een shagje, aansteken, de geur van de shag. Dat maakt wellicht ook dat ik het nog niet helemaal loslaat.

Ga goed, take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...