Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

November er is nog een baclofen draadje misschien kun je daar wat meer antwoorden vinden. Ik heb het voor je naar boven gehaald en het staat nu vlak onder dit draadje. Kun je zelf nog kijken op welk draadje je verder wilt gaan.

Succes. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zit er weer in. Wat me wel begint op te vallen dat ik sinds de refu  (nu 125 mg per dag) platgeslagen moe ben. Ik slaap zo 10 uur per nacht , best lekker, maar val overdag ook geregeld in slaap. Op de één of andere manier voel ik me ook anders dan anders, net alsof alles niet helemaal echt is. Ook mijn libido is tot ongeveer 0 gereduceerd, wat niet handig is binnen de relatie, die toch al aan een zijden draadje hangt. Als dit bijwerkingen zouden zijn dan zouden ze na twee weken dienen te verdwijnen, ik zit in de 4e week. Normaal gesproken voel ik me in een nuchtere periode juist energiek.

Het grote voordeel is dat ik niet drink er er ook helemaal  niet meer mee bezig ben. Dosering verlagen? Iemand ervaring hiermee???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastige afwegingen MG, het niet drinken en daar ook niet mee bezig zijn is toch wel heel fijn. Ja, het lijkt alsof ik fysiek verder tegen een muur oploop, iets wat helemaal niet bij me past. Op internet kan ik er niet veel over terugvinden gek genoeg. Of moeten we maar niet zeuren en mag ik blij zijn dat ik niet meer kan/wil drinken en moet ik me schamen verder ergens maar over te zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van dat verlies van libido had ik alleen last als ik dronk, als ik alcoholvrij was , was dat normaal gesproken meteen over.  Wat ik nu meemaak is toch tamelijk plotseling. Ik accepteer het vooreerst maar; het doel heiligt de middelen maar het moet ook niet te gek worden op den duur. Ik denk idd dat ik de dosering op termijn maar eens ga aanpassen. Ik heb een heilig ontzag voor het spul en verkeer in de veronderstelling dat als ik twee maal per week er één zou nemen ik ook wel van de drank zal afblijven. Nu moet ik erbij zeggen dat ik, sinds de refu, een paar andere medicaties heb afgezworen, waaronder baclofen, wat bij mij niet zoveel hielp, ook vanwege de lage dosering. Maar gek genoeg heb ik ook de ritalin laten staan, waarvan ik altijd heel rustig werd. Ik ben sinds ik daarmee gestopt ben nog veel rustiger geworden (op het pierige af). Het zal allemaal ook wel een soort overgang van de ene naar de andere situatie zijn, wat ongetwijfeld ook te maken zal hebben met wat ouder worden.

Fijn dat je mee wilt denken MG, Wordt zeer gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...