Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi An, het valt heel erg mee. Gisteren hadden we een familieuitstap waarbij de dag met heel wat alcohol afgesloten werd. Het zei me erg weinig. Ik was helder en kon me zo meer op de gesprekken focussen. Ik voel me waardevoller de laatste weken. Krijg terug meer zelvertrouwen en zelfrespect. Kan m'n vriend, m'n dochter en ook mezelf recht in de ogen kijken. Ik begin mezelf liever te zien, dat is nu net hetgeen waar ik aan moet (blijven) werken. Ik las al over de euforie de eerste tijd ADB maar ik probeer die gevoelens intens te beleven en vast te houden. Volgende maand vakantie in Spanje. Terrasjes, terrasjes, terrasjes, zal wat tanden bijten zijn denk ik maar het moet lukken. De Antabuse neem ik zeker nog onbep. tijd door. Die maakt het me veel makkelijker niet te drinken. Intussen geraakt die gewoonte er uit. Ik wil ook van een koffie, cola, etc kunnen genieten op een terras. Vroeger nam ik dan een alcohol vrij drankje biertje of cocktail. Dit zal ik ook niet meer doen want zou hou je die gewoonte in stand. Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering ....TOP!!!

 

Het rare is dat ik de drank NIET mis, maar dat ik er wel erg mee bezig ben.

Het idee dat het niet KAN en niet MAG is het grootste probleem.

Vanavond maar weer naar AA.

Maar het gaat goed, slik, hop, erin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben goed bezig  :) , ja jullie ook natuurlijk.

Maar ik heb mijn hulpverlener gevraagd of ik in deze vakantie extra op gesprek mag komen.

Vandaag was ik er en over 14 dagen weer.

Ze helpt me te motiveren door te gaan met de refu.

Ze is een kanjer. En ik heb weer even rust in mijn hoofd.

Neem de refu nu s'morgens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...