Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Verandering: Goed gedaan! Ik hoop dat het jouw vooral ook rust gaat geven, vertrouwen,meer eigenwaarde. Bij mij werkte dat wel zo, en ik vond het fijn. Geen onderhandelingen meer, geen redenen / excuses zoeken. Voor mij was het de angst voor de combinatie alcohol / Refu (in mijn geval) dat alcohol voor mij 'not done' was. Ook vond ik het prettig er een stuk vertrouwen naar mijn gezinsleden terug te kunnen geven. Hoei wat had ik het gruwelijk verknald. Je voelt nu veel emotie en bent verdrietig en voelt je verloren. Heel veel kracht en sterkte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Lotus en Bolletje voor de bemoedigende woorden. Ik hoop dat ik gauw terug van de kleine en gewone dingen kan gaan genieten bv na een leuke wandeling keek ik uit naar dat wijntje op een terras. Op vrijdagav na een lastige werkweek kon dat aperitiefje echt deugd doen daarom keek ik ook geweldig uit naar die avond. Ik wil nu kunnen genieten van een wandeling en de inzet van het weekend zonder daar alcohol mee gemoeid is. Na al die tijd zal dat wel de nodige tijd kosten maar ik ga zeker op zoek naar gezonde alternatieven! En belangrijste van alles ik wil mijn vriend en dochter geen pijn doen. Ze staan achter me en wil hun vertrouwen niet beschamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering: je vriend en je dochter zullen straks trots en blij met je zijn.

Het begin is zwaar, maar te doen. Kijk maar naar ons allemaal.

Goede tijden komen ECHT wel weer.

Durf te geloven in jezelf

De grote stap is gezet: accepteren dat je hulp nodig hebt.

Dat die drank soms gewoon sterker is dan jij.

En daar hoef jij je niet voor te schamen.

Nog even en je bent sterker dan ooit en een geweldig voorbeeld voor je dochter!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, daarnet mijn antabuse ingenomen. Ging een stuk makkelijker dan de vorige (1e) keer. Gisteren ook een goed gesprek gehad met de psychologe. Afgesproken dat ik voor onbepaalde tijd de antabuse inneem als ruggesteun en terwijl aan de oorzaak van m'n spanningen werk. Voel me nu reeds 'schoner' . Fijne dag en leuk weekend! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering, wat fijn dat het innemen al een stuk makkelijker ging.Ā  Goed gedaan! Heb je last van bijwerkingen of valt het mee. Ik had met de Refu in het begin erg last, maar ook dat gaat over. Fijn weekend met een schoon en veilig gevoel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus,vorige week was ik erg emotioneel na het innemen en voelde ik me gans de dag wat depri en ambetant maar misselijk ofzo totaal niet. Nu al een uurtje of 3 genomen en ben nog niets gewaar. Ik neem enkel op vrijdag een antabuse mss een verschil bij het dagelijks slikken. Rustig weekend voor de boeg, geen echte plannen want. Studerende puber in huis. Blij dat er de komende tijd geen feestjes zijn. Voel me rustig :-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je geen bij verschijnselen hebt. Houden zo :PĀ Ik slikteĀ twee maal per week, maar mezelf mbt medicijnen kennende heb ik altijd de hele mik mak aan bijverschijnselen. Je hebt een lekker rustig weekend en je voelt je rustig...Top! Hele fijne dagen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...