bolletje Geplaatst 14 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 An heb je het over minderen met de Refu? En wat slik je nu iedere dag? Gewoon weer één tablet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2014 Eerst weer 1 tablet om zelf goed bang te maken en nu wil ik toch weer terug gaan naar een kwart per dag. 3 x een kwart in de week werkt niet bij mii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Misschien een kwart per dag ja tot je sterker bent en het uit je systeem is? Maar even kijken of je daar geen last van krijgt. Sterkte meid. Ik heb hem ook weer geslikt. 17 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Ik zit nu alweer een paar dagen op een half. Dat gaat goed en het is weer bijna uit mijn systeem... de ' trek'. Idioot hoor. Ik probeer niet na te denken, pak een pil en snel.... hop....zo weer een dag of wat veilig. Ben nogal onzeker de laatste tijd, of het daar mee te maken heeft .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Zou zo maar kunnen An. Toch heel knap dat je kiest voor de Refu i.p.v. de alcohol. :rose: :rose: Dat getuigd van doorzettingsvermogen. Ik heb hem ook weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2014 Bol zie pb svp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Hier weer trouw geslikt. We blijven doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Was een heftige terugval. Woensdag nam ik geen fefusal met het idee van die kalmeringsdruppels te nemen. Zondag heb ik gedronken en dood en dood ziek. Morgen maar weer met de refusal beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Ja joh je moet het misschien een keer mee maken zodat je weet wat refusal doet. Dus hopelijk gebeurd het niet meer. We gaan er weer voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Ja, ik denk dat het zoiets is. Ik pak de draad weer op. Was gewoon erg goed bezig. Morgen neem ik mijn eerste refusal weer. Bedankt Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Je bent nog steeds goed bezig An, je gaat er toch weer voor? Je mag trots op jezelf zijn dat je je weer zo snel hebt herpakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Ja ben er weer helemaal klaar voor. Zit in mijn herstel en vallen schijnt voor te komen. En ik heb er van geleerd. Morgen weer refusal. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2014 Ik ben ook aan de Refu. Na een terugval besloten toch refu te gaan gebruiken. Ik ben nu sinds 8 weken alcohol vrij en gebruik sinds rium twee weken Refu. Ik heb erg last gehad van de bijwerkingen. Vooral erg duizelig, hoofdpijn (tgv wazig zien? Een soort van 'plaat voor de kop' gevoel) En moeheid...Dit laatste is nu in mindere mate aanwezig en de overige bijwerkingen zijn de mijn deur voorbij. Ik nam / neem ze ook voor lief....Beter dan de bijwerkingen van alcohol. Het slikken van Refu geeft mij veel rust (hoef niet meer na te denken over het gebruik van alcohol, wel niet halen etc etc. Het kan gewoon niet punt! Het gebruik van Refu en alcohol durf ik ook gewoon niet aan...Ben als de dood voor de gevolgen...Haha ik heb al jaren last van hartkoppingen (niet ernstig hoor) Maar dat maakt de angst voor de gevolgen van het gebruik van refu en alcohol des te groter. Ik slik de Refu onder 'toezicht'. Op sommige momenten vinden de toezichthouders het niet echt nodig dat ze toezien (omdat ze erop vertrouwen dat ik het toch wel slik) Maar ik wil hen ook het vertrouwen geven dat ik niet meer drink...Dus vind ik de toezicht prettig (ha al is het maar met een scheef oog). Lotgenoten: allemaal toi toi toi!! We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Lotus, ik heb ook last van de bijwerkingen, maar ga toch weer beginnen. En ja, je slaat op tilt als je toch drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2014 Gisteravond mijn eerste refusal genomen, een halve. Bolletje, hoe lang slikte jij ook alweer refusal? Het gaat heel goed me en heb me zeer snel herpakt. Het voelt nu anders. Beter. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik denk dat ik zo'n 20 jaar refu slik An. En blijf er mee doorgaan. Ik kies voor rust in mijn hoofd, en bijna geen trek, dus maar weer geslikt. Jij ook hé? Fijn dat we het met z'n tweetjes doen, dat sterkt elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2014 Hier zit ie er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 An doe je weer mee? Ik heb het pilletje weer geslikt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2014 Jaaaaa ik doe heel de tijd alweer mee en het gaat heel goed! Blijkbaar moest ik het toch uitproberen Ik zit er ook niet meer mee. Goed gesprek gehad met mijn coach van verslavingszorg. Ik ben aan het herstellen en ik doe het harstikke goed!! En ik heb betere afspraken met haar kunnen maken.Ben er blij mee. Als je echt geholpen wilt worden dan is er ook hulp te vinden. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Das fijn te lezen An. En heel fijn is dat je het gevoel hebt er niet alleen voor te staan. Dat je hulp krijgt en je er niet tegen verzet. Want dat kan ook hé? Zeker gaan we er weer voor. Jij en ik samen. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2014 Dank je Bol!!!! Ja het is fijn te weten dat je OOK mensen kan bereiken en die je begrijpen. Dit is wel de eerste keer dat ik me emotioneel zo goed heb herpakt. Voorheen waren de schuld en schaamte gevoelens killing. Nu met mijn hoofd rechtop, vol goede moed, de schaamte voorbij.... voorwaarts. En ik verzet me niet en ga voorlopig heel lang refusal slikken. Zonder minderen of stoppen, dat is de afspraak die ik heb gemaakt met mezelf en mijn coach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Hoeveel ga je nu slikken An? Ik houd het bij 2 halve per week, dus heb ik vandaag weer een halve ingenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Een halve per dag, oeps , eerst ff pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Zo die zit erin. Nee ik ben nog lang niet toe aan minderen. Heb me er maar bij neergelegd. En nu ik beter op mijn eten en snoepen let, heb ik nauwelijks last van mijn maag. Alleen.... jeuk op mijn rug en vooral als ik naar bed ga Wat doe je eraan??? Momenteel ben ik weer een happy niet alco drinker en dit gevoel wil ik voor eeuwig heid amen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2014 Hey Refumaatje, Wat je zou kunnen proberen is mentholpoeder te gebruiken voor je rug. Menthol verzacht de jeuk. Ben je ander waspoeder gaan gebruiken of zeep? Of heb je nieuwe medicatie gekregen? Mijn manneke reageerde heel vaak op veranderingen van zeep of medicatie. Heb je er al lang last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden