lady jane Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Nancy, misschien rechtstreeks aan een verslavingsarts vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 @Gabs wat ga je goed joh!! je zit al voorbij de 3 maanden wat zul je trots zijn op jezelf dat je over je 'punt' heen bent gewoon verder...dag voor dag @Nancy mijn huisarts vertelde zich verantwoordelijk te voelen over de medicatie die hij gaf hij vond zichzelf geen verslavingsarts die vaak de refusal voorschrijft omdat ik de online cursus had gedaan heb ik daarom alsnog contact gezocht met de Brijderstichting situatie uitgelegd dat ik het als stok achter de deur wilde gebruiken juist omdat er momenten konden zijn dat ik niet voor mezelf in stond de arts daar gaf meteen een 'ja' en zo kon ik het weer direct via de HA krijgen wel ben ik een paar maal bij de HA langs geweest omdat hij op de hoogte wilde blijven achteraf kan ik me zijn gedachte ook wel voorstellen eigenlijk dus wie weet inderdaad een optie om ook contact op te nemen met een afkickinstantie als je daar bekend bent succes komende week @ Cali fijn als je zo'n goede vriend hebt die je in voor en tegenspoed bijstaat! en die rust in je hoofd na het slikken van de refu.... zo herkenbaar en zo prettig als die rust er is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Weer genomen. Wat er ook gebeurt vandaag ik KAN gewoon niet drinken! Heel rustig even. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik blijf refu trouw slikken hoor ook al is het 2 x een kwart per week. Dus hij zit er weer in. Het gaat zo makkelijk en ik heb helemaal geaccepteerd dat ik, wil ik gezond blijven en niet meer ga drinken, ik dat ook moet doen. Beter een Refu dat iedere dag een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Cali, je stukje van gisteren is zeer herkenbaar het zal gerust nog wel eens voorkomen en knap als je die momenten dus weet te doorstaan ik denk dat de refu je daarbij een heel stuk rust kan geven want dan kun je gewoon niet drinken en zal de gedachte aan drank eerder uit je hoofd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Hi Wouter , je kan gewoon alcoholvrijbier drinken bij de refu hoor,, moet je wel de echte 0% nemen zo hier refu weer geslikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 die smaak las ik eerder al Wouter, sommigen vinden het een ijzer smaak; na verloop van tijd gaat dat weer weg geloof ik, Bolletje weet er meer van. fijn dat het goed gaat en je je al meer herinnert, dat stimuleert tot nog meer herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ricardo10100 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 vraagje? hoelang moet je na je laatste drankie wachten tot je refusal kan innemen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Hoi Ricardo, Meestal wordt 48 uur na je laatste drankje geadviseerd om dan een Refu in te nemen maar dat is voor iedereen verschillend. Ik kon meestal de volgende ochtend al een Refu innemen. Maar voor alle zekerheid zou je 48 uur kunnen wachten. Hoop dat je dat vol kan houden want het is niet makkelijk. Ben je bekend met Refu in combinatie met alcohol? Weet je wat de effecten zijn als je toch drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Hoi Cali, ik hoorde dat Asteml (reclame mag niet) een nieuw 0,000000 % biertje op de markt heeft gebracht zoiets lijkt me ooit nog wel eens leuk om op een terrasje te drinken bij heel warm weer verder drink ik ook veel thee, water met citroensap of wat dan ook voor mij is het niet weggelegd om dagelijks aan het 0,00 biertje te gaan zitten bij mij blijft die associatie naar de alcohol er dan in zitten ik ken mezelf daar te goed voor hoezo verslavingsgevoelig ben ik maar als uitzondering zie ik die 0,0000 nog wel zitten met uit eten gaan nam ik altijd een Tia Maria toe en nog denk ik wel eens...mmmmm maar zelfs dat went, het niet meer nemen daarvan is vaak even een moment van...en dan is het alweer over voor ik buiten sta ook jij vooral alcoholvrije paasdagen toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ricardo10100 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 ja bolletje,ik heb t eerder geslikt en weet (niet uit ervaring) dat je flink ziek kan worden als je toch wat drinkt. ik ben toen gestopt omdat ik dacht dat het wel kon,niet dus.nu wil ik weer gaan slikken en vroeg me alleen af of ik gelijk kon beginnen of even moest wachten. bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Ricardo, succes met de refusal mij heeft het enorm geholpen, en nog het haalt een stuk onrust uit het koppie weg wel of niet drinken...de keuze is snel gemaakt met refusal kun je gewoon niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Geslikt. De kop is er af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 EmmaRoos, join the club ik hoop dat de refusal je een hoop rust zal brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Em. Nieuwe start. Hier heb ik een halve genomen voor alle zekerheid. Ben niet van plan te gaan drinken hoor no way maar voor alle zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 En weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 zo hier zit ie er ook weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik slik er nu 3 per dag, morgen ook nog en daarna gewoon 1 per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Het is weer binnen. Wel veel pillen hoor de eerste drie dagen. Morgen nog 3 en dan gelukkig iedere dag 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hap slik...zit erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Cali, fijn en goed dat je zo de paasdagen bent doorgekomen heb je nog moeite ermee gehad of viel het je mee? ik hoop uiteraard het laatste EmmaRoos, ik slikte ook de eerste paar dagen 3 stuks per dag hoop dat het je een stuk rust geeft Gabs en tante Bol slikken ook gewoon door lekker meiden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 april 2012 Rapport Share Geplaatst 10 april 2012 Vandaag al twee gehad, straks nog Ć©Ć©n. Vanaf morgen 1 per dag. Bye bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Em. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Cali, ik lees je net je bent nog geen maand AdB volgens mij ik zou zeggen...op je af laten komen het er even mee doen...hoe vervelend ook...het wordt echt beter na jaren alcoholverslaving kun je denk ik niet verwachten dat je lichaam binnen 1 maand helemaal gewend is aan geen alcohol je lichaam heeft heel wat te verduren gehad succes en sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden