Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Hier zit ie er ook weer in. Fijn dat het je zoveel rust geeft Dar. Dat deed het bij mij ook in het begin. Ik heb tussendoor een heel onrustige tijd gehad waarin ik regelmatig oversloeg met het doel.... Dat is nu weer voorbij en ik hoef er bijna niet meer aan te denken. Heerlijk is dat

Goed van je Wimmelt dat je hem toch genomen hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ben ik blij met de antabuse en silencro!ik heb totaal geen zin meer om te drinken!vandaag een actieve dag gehad,heerlijk om weer helder in het bolletje te zijn,en dat mensen zeggen wat zie je er toch goed uit de laatste tijd,dat geeft me kracht en moed om door te gaan zoals ik n bezig ben.ik wens jllie allen hetzelfde toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genomen, maar ze zijn op. Vrijdag...ik dacht ik stop er maar mee. 2 maanden geleden was m'n laatste experiment. 'Niet zo'n goed plan' dacht ik' . Met wat bellen kan ik ze vanmiddag toch ophalen. Jemig wat vliegt dat er weer snel in.....'ik stop.... Nou ja gevaar is weer geweken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon blijven slikken kanjers. Wat is nu dat pilletje?????? Het houd je van de drank af, das het belangrijkste. Dus blijf ik het gewoon de rest van mijn leven slikken. Het bespaard me een hoop ellende, en de wetenschap dat er geen gevecht komt in mijn hoofd, ik blijf gewoon droog. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...