ronja Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Lyn lief dat je vraagt het gaat een klein beetje beter maar psychisch voel ik mij niet goed .Wel ben ik van dag een uur gaan fietsen en dat was fijn .Ben wel nog best prikkelbaar .Het heeft toch tijd nodig dus ik blijf maar doorgaan hoe moeilijk het soms ook is .Als ik de knop vind hoor je als eerste waar deze is .Hoe is het met jou ?? Sislyn en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 19 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2016 Ronja, ook fijn om van jou te horen! Ā Met mij gaat het redelijk goed gelukkig. Ik heb geen strijd meer met mezelf over wel of niet drinken. De knop is om en dat geeft rust! Dat prikkelbaar zijn heb ik ook wel een beetje. Het ene moment heel vrolijk en dan weer shagerijnig. Maar dat zal straks wel wat stabiliseren. Ā Een beetje bewegen en afleiding zoeken is altijd goed. Zelf heb ik vrijdag mijn knieband verrekt met volleybal dus sporten of andere sportieve bezigheden zit er voor mij voorlopig even niet in. Das wel balen want ik wandel altijd graag en veel met mijn hondje. Dus het rusten vind ik wel een beetje lastig maar gelukikig geen trek ZolangĀ jij baat hebt bij het fietsen zal ik het zeker blijven doen meid. Zolang het jou maar helpt toch. Ā Refusal zit er weer in. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 geslikt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Thuis na een Alcoholvrije vakantie, sneeuw vorst, beeehh, maar het zit er ook hier weer in! Sislyn, ronja en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2016 Ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 HierĀ er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 24 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2016 Ook al ben ik hier niet elke dag maar slik wel elke dag mijn refusal. Dus ook hier zit ie er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 25 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2016 Zit er weer in voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Geslikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 26 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2016 Komt het iemand anders misschien bekent voor dat je heel moe kunt worden als je net met de refusal bent begonnen? Pfff maar slapen ho maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Ja Lyn, maar dat gaat vanzelf weer over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Zou ik zou ik niet zou ik ze nemen stom deze gedachten maar dan weet ik wel dat ik ze echt moet nemen dus ook weer huttula en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Gisteren helemaal vergeten maar hij zit er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 29 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2016 Ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 30 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2016 En ook hier weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Ook weer door stimulans van bolletje lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Vandaag voor de zekerheid een Refusal ingenomen, omdat ik een spannende tijd tegemoet zie. In ieder geval nu safe voor de komende twee weken, niet dat er een dreigende situatie is geweest. Gaat helemaal prima goed!Ā ronja en wimmelt reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Loen Ā En weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Ik moet de refusal elke dag slikken na ja moet wil als ik ze 2 dagen niet neem kan ik weer drinken raar toch , raar lichaam heb ik toch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 Hier zit ie er weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden