Blekje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Hier zit ie er ook weer in. Fijn dat het je zoveel rust geeft Dar. Dat deed het bij mij ook in het begin. Ik heb tussendoor een heel onrustige tijd gehad waarin ik regelmatig oversloeg met het doel.... Dat is nu weer voorbij en ik hoef er bijna niet meer aan te denken. Heerlijk is dat Goed van je Wimmelt dat je hem toch genomen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 En hier ook weer genomen. ......en dat ik dat maar heel lang mag volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Hij zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2015 Fijne dag allemaal...hier ook genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Maandag refudag. Geslikt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Zit er weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Fijn dat je geen bijwerkingen hebt Dar. Ik werd van de dosering van 500 mg zowat stoned en dat pas na 2 weken. Ik mocht het absoluut niet meer gebruiken. Gelukkig later wel met de halve dosering mogen beginnen.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Hij zit er bij mij toch ook weer in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2015 Toch hier ook maar weer een refu erin. Voorkomen is beter dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ja..genomen. Ik zit op een halve per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Morgen weer, om de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ik twee keer per week (250 mg). Vrijdag is voor mij weer de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hartje Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 hallo allemaal,ik slik ook elke dag trouw mijn antabuse en silencro en voel me er zeer goed bij,echt een stok achter de deur want ik durf daar echt niet op te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Na Hartje, ja hier ook weer genomen. Het lijkt wel alsof de dagen steeds sneller gaan. hartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Goeie morgen tje en welkom op ons forum. Nee je kan beter niet drinken hoor bij het slikken van Refu of Antabus. De gevolgen zijn echt vreselijk en gevaarlijk ook, dus lekker doorgaan met slikken en gezond leven. hartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hartje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 goeiemorgen iedereen,mijn pilletjes heb ik ook net weer binnen.en zal daar zeker niet op durven drinken,alleen de gedachte al dat je er doodziek van wordt,brrrr nee!we gaan ervoor!ik voel me beter dan ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Zitterweerin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 D'rin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Wat kwam ik ook al weer hier doen????? O ja, melden dat ik hem weer geslikt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hartje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 wat ben ik blij met de antabuse en silencro!ik heb totaal geen zin meer om te drinken!vandaag een actieve dag gehad,heerlijk om weer helder in het bolletje te zijn,en dat mensen zeggen wat zie je er toch goed uit de laatste tijd,dat geeft me kracht en moed om door te gaan zoals ik n bezig ben.ik wens jllie allen hetzelfde toe An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Ja, ik heb hem genomen. Dacht gisteren dat ik hem over zou slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Genomen, maar ze zijn op. Vrijdag...ik dacht ik stop er maar mee. 2 maanden geleden was m'n laatste experiment. 'Niet zo'n goed plan' dacht ik' . Met wat bellen kan ik ze vanmiddag toch ophalen. Jemig wat vliegt dat er weer snel in.....'ik stop.... Nou ja gevaar is weer geweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Gewoon blijven slikken kanjers. Wat is nu dat pilletje?????? Het houd je van de drank af, das het belangrijkste. Dus blijf ik het gewoon de rest van mijn leven slikken. Het bespaard me een hoop ellende, en de wetenschap dat er geen gevecht komt in mijn hoofd, ik blijf gewoon droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Hoi had nog niks laten horen. Was al druk vanmorgen. Wel pil genomen. Heb ff gekeken. Voelde me wel trots dat ik de apotheek belde gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 En erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden