Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 mei 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Pinkman:

Zeker weten?  

...

Ach ja eigenlijk weet ik het wel zeker Pinkman. .ik pleur mezelf wel door alle zooi heen hoor, dat kan ik heel best. Alleen is een klankbord soms even zo fijn. Wat minder alleen, ook al gaat het over totaal iets anders, dan wat mij bezig houdt op dat moment, kan (juist) heel fijn zijn. 
Maar de dagdraad kent tegenwoordig overdag uuuuuuurenlange stiltes. Vraag me weleens af of ik de enige ben die het overdag weleens moeilijk heeft met de drank. Alc gerelateerd vind ik de dagdraden ook niet zoveel meer eigenlijk, net als de interactie niet. Goedemorgen en ik ga vandaag dit en dat doen en dat is het dan. En morgenochtend komt hetzelfde riedeltje weer. Ieder voor zich en God voor allen.
De betrokkenheid lezen/ voelen naar elkaar toe en het gemeenschappelijke gevoel van "vroeger" mis ik tegenwoordig, wat mij dus ook al heel lang tegenhoudt inhoudelijk te posten.
Anyways...whatever...

Misschien heb ik m"n beste tijd hier gehad en wordt het tijd om jullie hier "te laten".

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken wel wat in wat je zegt over wat het forum nu is. Een klankbord, luisterend oor of even begrepen voelen door mede lotgenoten. Geen idee waarom het zo rustig is nu… maar daar zal ongetwijfeld wel weer verandering in komen en tot die tijd moeten we het maar met elkaar doen hier zo:)
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...