Spring naar bijdragen

baclofen


Gast

Aanbevolen berichten

  :face-icon-small-shocked: Vreemdt,eerst de posting veranderd, dan de mijne weggehaald en een waarschuwing gekregen en dan zie ik een compleet andere

 posting ??? Rara wie is die grappemaker ?  :) lijkt mij sterk dat.....laat ook maar, heb geen zin in wéér een ban. Ik weet het wel :) .

 

Belgen lief ? Belgen aardig ? Maarrrrrr op culinairgebied zijn het meesters !!!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Vm. ook weer in het alcodorp ? leuk profieltje heb je  :) staat je wel,en zit als gegoten  :D

en trouwens Trijsje ziet er ook goed uit, leuk die rode haartjes, heb je die in het  écht ook ? :)

Opgepast heren rooie en vale zijn donder en nog wat  :D , ik weet het niet meer :unsure:

jawel "zijn donderstralen". Zo was het.

 

Ik moet er ook nog 1 verzinnen, zal wel zien heeft geen haast, hangen daar ook beperkingen aan ?

Even de moderator vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Geloof je hetzelf ? ik heb jou gelezen op een ander draadje en daarin kwam je heel anders over bij mij.

Zo lief en netjes was je anders niet  :) Voorheen hield ik daar ook wel van maar vertel mij niet dat jij zo braaf was.

En meer zeg ik niet, ik wil jou niet verraden hier, nee Trijsje braaf was je niet ! hahaha :D

bewerkt door bb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trijsje,..........ik hoop niet dat jou beledigd heb, je hebt het zelf geschreven, waarschijnlijk in de veronderstelling  :face-icon-small-shocked: dat niemand dit leest.

Helaas het is een openbaar forum  (waarom ? snap ik nog niet) zodat iedereen die wil, op de hoogte kan zijn/blijven van onze bevindingen.

Ook jouw buurman !!!  Kijk in het vervolg dan ook uit wat jij hier of elders neerzet/schrijft.

Het spijt mij dan ook verschrikkelijk als ik wel iets verkeerds heb geschreven, zo is/was het niet bedoeld !!!

Nogmaals Sorry Trijsje, meer kan ik er niet van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeten te melden: de baclofen-creme wordt toch vergoed ! Normaliter niet maarja even klagen bij de zorgverzekeraar en "oeps" ik heb

het toch weer voorelkaar gekregen  :D Je ziet, even zo'n beleid afkraken althans het er niet mee eens zijn (klinkt wat beter) en het kan

ineens wel  :) Tot eind Januarie 2014 dus vrij en kostenloos smeren  :P .Daarna zien we, ik dus, wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig bekomen van de schrik, Trijs je is weer terug  :face-icon-small-shocked: !!! Kunnen we misschien toch weer doorgaan (zonder irritant gedoe van buitenstaanders of ruzie zoekers) met Baclofen  :) zou wel zo prettig zijn.Trijsje welkom terug !  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...