nancy Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Nog even snel, ook voor Dune!! :present::present: Van harte met je twee maanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2013 Hello hello Baclofenners !!! Dune & Romualdus gefeliciteerd ga zo door ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Mirannnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 heel lief die felicitaties, maar helaas moet ik melden dat ik het niet droog heb gehouden ... dat maakt het ectra beschamend.... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Hoe kon dat dan toch gebeuren Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 tja Miran, dat weet ik maar dat was WEL met de hulp van de baclo die me niet meer liet verlangen... Jane, ik ben gewoon tot op het bot gefrustreerd, ik kreeg weer trek, en niet te weinig ook... ik kon het niet meer negeren en ertegen vechten, het was er weer, net als voorheen. ben nu met onze mannen aan het zoeken naar opties... maar 1 ding is wel heel helder, ik moet van de seroxat af!!! dat gaat maar moeizaam na 20 jaar gebruik, ik merk er direct wat van zelfs bij 3mg minder...pfff dat word dus een lange weg. als de baclo het maar weer deed... gevoelsmatig moet ik '" gewoon" omhoog Ameisen beschreef zelfs 200mg, ook goed, als het maar helpt! Ameisen had een website, waar je ook kon mailen, helaas doet die site het niet meer. weet iemand of er een andere site is, of kunnen we uberhaupt met Ameisen contact krijgen??? ik zou hem graag de vraag stellen en zijn visie willen weten.. kortom, ik ga maar weer aan de antabus, denk ik, voor mijn eigen zekerheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Kun je niet in overleg met degene die je de baclofen voorschrijft omhoog gaan? Het toont wel aan dat je toch zelf alert moet blijven en jezelf voorhouden dat je aan trek niet toe hoeft te geven. Dat klinkt simpel, dat weet ik. Maar zo simpel is het ook. Trek trekt als een gek en ertegen vechten helpt soms op de korte termijn, maar uiteindelijk vecht je tegen jezelf. Je kunt ook uit een gevecht stappen. Kijk eens wat er gebeurt als je niet meer vecht en toch niet toegeeft. Wat zul jij moe zijn meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Hoi Jane4, dit vraagt om uitleg _________________________________________________________ Je kunt ook uit een gevecht stappen. Kijk eens wat er gebeurt als je niet meer vecht en toch niet toegeeft. _________________________________________________________ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Dat snappuh alleen boeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 nou..leg uit dan haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 hahaha...ja..je kan ook je kop in het zand steken was het maar zo makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Originally posted by: bbnou..leg uit dan haddock quote> Gaat nooit lukken, it's in the ears of the beholder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 ik wil dit niet, auw, dit mag ik niet voelen, tegen mezelf denk an wat anders, het moet anders, auw, ggrrr ( grr + alles wat ik van tactive niet mag zeggen) snik, jank, het doet pijn, ik wil dit niet, nee, nee, nee, ik wil dit niet, niet nog een keer, waarom, ik ben bang, .. en voelen zonder er op in gaan: daar is het weer, auw, adem in adem uit, auw, zo is het dus, dag pijn, adem in en adem uit, stofzuigen, auw adem in adem uit, ga ik nu boodschappen doen of thee met suiker, ok, door _____________________________________________________________________________________________________________________ ik heb het nog even teruggelezen en nou...Akelei als het zo makkelijk zou gaan dan had ik géén probleem gehad. ik blijf dus bij mijn stelling tot jou. Je moet eens beseffen dat er mensen zijn die er 1000 porties erger aan toe zijn en niet kunnen volstaan met deze gedachtengang. Was het maar zo makkelijk, het is vaak een ongelijke strijd ik ben/was er helaas zo één. Ik had geen craving/trek van 5 of 15 minuten maar gewoon de hele dag en zat jankend op de grond...trillend/zwetend/kotsend en kon niet meer lopen of slapen, tot ik een borrel of 3..4...5 had genomen dan werd ik pas rustig. Ja...was een heel heftige tijd toen, als ik eraan terugdenk schieten de tranen in m'n ogen...bah Ik ben blij dat ik nooit de strijd heb opgegeven en de craving/trek geaccepteerd heb. Ik ben blij dat ik al die jaren heb door gezocht en uiteindelijk heb gevonden wat mij écht helpt. Begrijp je nu hoe dankbaar ik ben met m'n Baclofennetje...MIJN WONDERPIL !!! En ik kan nu mijn energie weer ergens anders voor gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Lieve mensen, bovenstaande stelling zijn wellicht interessant,.. maar voor mij nu even niet... het gaat namelijk helemaal niet goed met mij!!! donderdag gedronken, gisteren gedronken.. het afbouwen van de seroxat heb ik veel te luchtig genomen, mensen het is een HEL! ik heb me ingelezen, daar word ik niet vrolijk van ik zat op 30 mg per dag, nu op 28,.. de wereld is ineens helemaal anders, mijn lijf doet raar, tintelingen in mijn handen, droge mond, duidelig, jeuk op mijn huid, gespannen lijf, ik denk steeds dat ik een bril op heb, die ik niet op heb, misselijk.. en tot overmaat van ramp is de baclo volkomen zinloos... en heb ik cravings van 10.... wat moet ik nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 zal het ook even op de dagdraad posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 zit in het boek van Ameisen te zoeken, ik meen me te herinneren dat hij ook weer terug is gegaan in de dosis. maar waarom en hoe... weet iemand het ergens te vinden... ook is hij op een gegeven moment uitgekomen op 220 mg... toen werkte het (wel? Weer?).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 pff lastig, ik heb het gewoon echt moeilijk, en er is helemaal niemand.. snuf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 gevoelsmatig denk ik steeds, ik moet omhoog met de baclo! dat word ook beschreven.... als dat niet helpt kan ik altijd weer helemaal afbouwen, op opnieuw te straten... het blijft proberen, ik moet toch iets doen?!! Ameisen heeft ook alles geprobeerd, ik kan niet opgeven! opgeven is geen optie, ik moet nu, of omhoog, of omlaag.. pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 heb Ameisen een mail gestuurd, ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 hee Aak, heb net een mail gestuurd naar het AMC... Bram Bakker heeft een privekliniek, ik denk dat ik dan meteen grof mag betalen voor een advies.. eerst maar even de mail afwachten van het AMC en Ameisen... ik wil zo graag weten hoe ik verder moet.... ik zag op mijn lijsten die ik heb bijgehouden dat mijn craving vij 50mg 1 tot 3 was... bij 135 is de craving 8 tot 10.. dat geeft toch te denken..... pff zooo lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 even melden dat ik morgen telefonisch contact heb met de artsen van het AMC die het onderzoek naar baclofen doen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Succes Dune. Laat iets weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten