Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
19 uur geleden zei Rafael:

Die brochure is wel handig hoor als iemand hem nodig heeft stuur me een mailtje 

Zou je hem mij door willen sturen?

bewerkt door Luna2025
Geplaatst
Op 18-2-2023 om 14:14 zei Kira:

Ik heb dit onderzoek recent gehad. Mooi verslag van de psychiater gekregen en ik verwacht m'n rijbewijs snel terug te hebben. Maar wel de LEMA te moeten doen helaas. 

Er is een fijne brochure te koop op internet als je even googled. Daar staan vragen in, maar ook het waarom daarachter. Het heeft mijn ogen geopend en heel erg geholpen een goed gesprek te kunnen voeren met de psychiater door gewoon eerlijk te zijn over mijn gebruik. 

Als je me een privé bericht stuurt kan ik je de brochure ook mailen, kun je je dat geld sparen :)

Als je al zo lang niks gedronken hebt en in behandeling bent geweest neem ik aan dat je al veel inzichten hebt en dat zal die keuring ook zeker goed komen. 

Kun je mij die brochure mailen?

• 3 weeks later...
Geplaatst
Op 25-4-2024 om 07:08 zei Johanjanssen:

Wat is je e-mailadres dan stuur ik je een mailtje. 

hallo ik heb binnekort ook met psychiater onderzoek. helpt die brochure en zou u die ook naar m

willen sturen. tegen een vergoeding uiteraars

Geplaatst
Op 2-10-2024 om 17:39 zei jay28:

Ik heb de brochure voor je

heb je misschien ook een brochure voor mij. tegen een vergoeding uiteraars  Arendtax@gmail.com

Geplaatst
Op 24-9-2024 om 16:14 zei matz:

Mede door de brochure ben ik vandaag door het onderzoek gekomen.

Stuur me maar een pb.

kunt u mij ook een brosche sturen. tegen een vergoeding uiteraard. Arendtax@gmail.com

Geplaatst

heeft er iemand die brochure bodig. ik heb die

Op 2-10-2024 om 17:39 zei jay28:

Ik heb de brochure voor je

heb je misschien ook een brochure voor mij. tegen een vergoeding uiteraars  Arendtax@gmail.com

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...