Spring naar bijdragen

Woensdag 21 december 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Etty, ja, het is het overgangsritueel. Ik ga en verlang niet naar samen met mijn dochter drinken, maar het inluiden van haar volwassen leeftijd. En dàt triggert iets, waardoor ik mezelf nu ook zielig vind omdat ik met Kerst en Oud en Nieuw niet drink. Dat wil ik al jaren niet, maar nu opeens is het moeilijk. Lijkt het moeilijk. Ik moet uit de onderhandeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-12-2022 om 22:44 zei Lika:

@Etty, ja, het is het overgangsritueel. Ik ga en verlang niet naar samen met mijn dochter drinken, maar het inluiden van haar volwassen leeftijd. En dàt triggert iets, waardoor ik mezelf nu ook zielig vind omdat ik met Kerst en Oud en Nieuw niet drink. Dat wil ik al jaren niet, maar nu opeens is het moeilijk. Lijkt het moeilijk. Ik moet uit de onderhandeling. 

Misschien is er iets anders wat je samen met je dochter kunt doen, wat ook dezelfde lading dekt? 

En een gekke gedachte: misschien waren er vroeger moeders die gestopt waren met roken en het zo jammer vonden dat ze niet samen een lekker peuk konden roken nu hun kind er volwassen genoeg voor was. Die zullen er nauwelijks nog zijn. 

Drinken is tenslotte het nieuwe roken.  Ongezond giftig, verslavend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...