Spring naar bijdragen

Diazepam nico


Tiso

Aanbevolen berichten

Ja dat zijn ontwenningsverschijnselen. Met mij gaat het nu ook weer minder. Heb veel last van onrust, trillen en misselijkheid. In de avond gaat het vaak weer wat beter. 

Ik moet moeite doen met eten op deze dagen. Aldoor honger, maar met die misselijkheid is dat ruk. De onrust vind ik het vervelendste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
Zojuist zei IvL:

Maatje gezocht voor afbouwen diazepam … het is zo zwaar , voel me zo ziek . 

Doe het  met taperingsstrips en vlg de arts van VNN moet ik dan geen last hebben . Maar ben erg misselijk hoofdpijn doodmoe overal tegenop zien …. Totaal geen energie en zo snel overprikkeld. . Herkenbaar ? Ene  dag beter dan de andere …  Dit houd ik niet vol, maar het moet . Heb 4 jaar lang eerst oxazepam toen Lorazepam en Themazepam gebruikt en nu is alles overgezet naar diazepam . Zit nu op 2 mg . Begin morgen om ook die af te bouwen ….. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ben nu inmiddels 7 weken opnieuw en het einde is nog niet in zicht . Het licht ook nog niet . Veel schele hoofdpijnen doodmoe . Zijn er meer mensen die deze verschijnselen al zo lang hebben ? Zelfs na 7 weken clean te  zijn ? Niet te doen bijna …. K

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Tiso  en Krul, ik herken al jullie klachten . Hoe is het nu met jullie ? Lijkt me fijn om elkaar te steunen . Dit is zo pittig . Wat een traject . Ik mediteer veel om tot rust te komen . Dat helpt wel . Daarmee kan je de onrust wat minder heftig maken .. en afleiding helpt ook maar is soms ook moeilijk door die vreselijke moeheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...