Kamille Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Hallo Allemaal, Vorige maand was ik een maand gestopt. Daarna op terras weer wat gedronken, maar weer van kwaad tot erger. Weer twee keer gedronken waar ik het einde totaal kwijt ben. Mezelf zo straffen hiervoor, door boos te blijven en de heletijd tegen mezelf te zeggen hoe dom ik wel niet ben. Depressief, geen zin in ook maar iets te doen en piekeren. Elke keer weer hetzelfde liedje. Sta sterk in mijn schoenen in het begin, maar zwakt erg af hoelanger ik gestopt ben. Nu maar hulp op dit forum gezocht. Ik dronk niet elke dag,ik ben een binge drinker. Nuchtere groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucien Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom Kamille ! Wat mij in het begin erg hielp, was opschrijven wat voor mij de voors en tegens van drinken waren. Als de tegens duidelijk zwaarder wegen, houd die lijst dan bij je en bekijk hem nog eens als je trek krijgt... Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Een lijst maken klinkt goed!! Ik denk dat de lijst negatieve dingen groter zal zijn....ik ga dat ook doen dank voor de tip! Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Proudmom Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom Kamille, Ook ik ben net begonnen...een maand hou ik al niet eens vol en net als jij ben ik een binge drinker....vreselijk gewoon! Laten we er met elkaar voor gaan! Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 @Kamille, welkom op dit forum. Ik verwacht dat je hier veel herkenning zult vinden. Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 19 minuten geleden zei Proudmom: Een lijst maken klinkt goed!! Ik denk dat de lijst negatieve dingen groter zal zijn....ik ga dat ook doen dank voor de tip! @Proudmom en ook @Lucien, welkom op dit forum. Voor lijstjes maken moet je bij mij zijn. Via deze link kom je wat blanco voorbeeldlijstjes tegen die je zelf kunt uitprinten en invullen. Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Welkom @Kamille Wat goed dat je een maand gestopt was. Niks drinken is voor sommige mensen makkelijker dan gematigd drinken. Hoor daar zelf wel bij in elk geval. Zet m op! Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2022 Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 welkom hier ook binge drinkers kunnen de knop omkrijgen dat hebben frummers hier al bewezen niet opgeven dus! Kamille reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamille Geplaatst 18 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2022 Dank je wel allemaal! Het begin is er ( weer ) @Proudmom laten we dat zeker doen! We can do this! Goede tip om een lijstje te maken inderdaad! Proudmom reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden