Roberto Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Gisteren heb ik een gesprek gehad met mijn (nieuwe) verslavingsarts. Hij is de eerste sinds 2014 die serieus op mijn benzogebruik is ingegaan. En op alle klachten die ik op dit benzoforum gelezen heb over voorschrijvende artsen / psychiaters. Dat artsen opgeleid worden om medicatie voor te schrijven en geen verstand hebben van medicatie afbouwen. Volgens deze arts valt er nog veel te verbeteren in de zorg in combi met medicatie. In plaats van meer en meer voorschrijven juist minderen en afbouwen. Dat vind ik een behoorlijk goed inzicht. ps op dit moment zit ik in een alcohol terugval, slik geen diazepam meer sinds januari. Slechts een enkele keer slik ik 10 mg diazepam, echt bij uitzondering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jip Geplaatst 4 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2022 Welkom.. deel gerust Jr struggles, die hebben we allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2022 Hoe is het nu Roberto? Ja als je een terugval met de alc. hebt, heb je ook geen diazepam nodig. Allebei onderdrukken ze gevoelens. sterkte, je hebt het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden