Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen vroege vogels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny Net pas wakker dus lekker koffie eerst. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen frummers en goedemorgen Fonny en ikkanhet. Koffie dan maar eerst neerzetten Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goeiemorgen @Yvonne Het wordt weer een warme dag vandaag. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Klopt @ikkanhet, ik heb alles tegen elkaar openstaan al een uurtje, het is nu 15 graden buiten nog, dus we gaan lekker koel de dag in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Voetballen gisteren vond ik niet echt eerlijk verlopen maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen dames!☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen allemaal Half zeven wakker weer heel erg slecht geslapen Veel te warm weer in de slaapkamer, ondanks alle ramen open Dus maar weer gammel aan de dag beginnen Vriend slaapt nog Hij heeft nooit ergens last van En ik maar zeuren ; moe, pijn gewrichten, warm, piekeren... Zucht... het is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Ben je al achterop de Stella geweest ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal Half zeven wakker weer heel erg slecht geslapen Veel te warm weer in de slaapkamer, ondanks alle ramen open Dus maar weer gammel aan de dag beginnen Vriend slaapt nog Hij heeft nooit ergens last van En ik maar zeuren ; moe, pijn gewrichten, warm, piekeren... Zucht... het is niet anders Goedemorgen Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Gisterenavond naar het filmtheater geweest. De laatste Jurrassic World film gekeken Tja, daar wordt je natuurlijk ook niet echt rustig van als je dan een uurtje later gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Gisterenavond naar het filmtheater geweest. De laatste Jurrassic World film gekeken Tja, daar wordt je natuurlijk ook niet echt rustig van als je dan een uurtje later gaat slapen Hahaha....begrijp het!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Ben je al achterop de Stella geweest ikkanhet? Hahaha nee @Fonnyde fiets is er als het goed is volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 De acteurs in de film zijn zeker 100 keer bijna opgevreten door de dinosaurissen. Het liep net steeds op tijd goed af, ha,ha Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goeiemorgen @rapilos Niet fijn zo'n brakke nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Hahaha nee @Fonnyde fiets is er als het goed is volgende week. Fietsen is niet jouw ding begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Ik ga de honden uitlaten....laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 3 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @rapilos Niet fijn zo'n brakke nacht Mogguu @ikkanhet Nee niet fijn dit Trouwens, we zaten gisteren maar met z,n vieren in het filmtheater Prive voorstelling dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Ha ja ik zat vrijdag ook met 6 mensen in de bioscoop. Mooie film gezien, Encore of En corps. Over een danseres die een blessure krijgt. Ik houd van Franse films. Vervelend dat de warmte zo blijft hangen @rapilos. Is een ventilator dan geen uitkomst? die blaast de warmte een beetje weg. Bij mij helpt dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 7 minuten geleden zei Fonny: Fietsen is niet jouw ding begrijp ik? ik durf niet meer te fietsen inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goeiemorgen @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Goedemorgen, Gaat het wel goed met de filmtheaters? Ik las dat na corona het aantal bezoekers niet echt meer op het oude niveau is teruggekomen. Wij waren vrijdag ook naar de film. 'Mass'. Komt regelmatig terug in mijn gedachten. Schuld, rouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Ook goedemorgen. Broodjes gesmeerd, ik ga het koele bos in. In het bos en aan het water is de warmte beter te doen dan in de stad. Ik heb een grote schotel met water neergezet in de tuin, de vogeltjes nemen daar lekker hun bad. Leuk spektakel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden