Quinn Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 Nah, ik heb liever kou en storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 (bewerkt) Ik vind een sneeuwstorm fantastisch. Dan ga ik graag fietsen. Tegen de storm in! Maar nu wil ik graag varen hoor. Sneeuwstormen mogen straks weer. 31 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 (bewerkt) Zon en 25 graden aan jouw kant van de grens en zon met 20 aan de mijne? 31 mei 2022 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2022 20 is mij ook mooi genoeg. Het hoeft mij ook weer niet hittegolf- achtig te zijn. Beetje zon, beetje schaduw en dat je ook gewoon nog wat kan doen zonder dat benauwde, zweterige, plakkerige (bah). Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Mooi, houden we het in het Noord Nederland op 20 graden, zon en een beetje schaduw, helemaal mee eens.... (en die 'P' werd een rare 'P' doordat hij schuin is gezet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden