Fruitvlieg Geplaatst 6 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 35 minuten geleden zei Toos: Helemaal fout en de tranen lopen over mijn wangen. Goed en fout doet er niet toe joh. Het gaat erom wat je echt wilt en daar groei je op een geven moment wel naar toe, met vallen en opstaan. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 6 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 ik reageer morgen weer. dan kan ik ook helder jullie reacties lezen. o....en poes heeft honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 Probeer maar lekker te gaan slapen lieve @Toosmorgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 Wat fijn @Judith, dat het tot nu toe zo goed gaat ! Keep on the good work hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 Knap hoor @Judithniet drinken en tegelijkertijd stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 Wij kijken Palpito op Netflix wat een goede serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 6 minuten geleden zei Judith: Bedankt voor de tip, misschien begin ik daar zo meteen ook nog wel even aan. Is nu een seizoen maar tweede komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2022 Drukke, maar fijne dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden