Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 23 uur geleden zei Adri02: Ik begin vrijwel elke dag met een vroeg fietsrondje van tegenwoordig 20 a 30 km. Beetje obsessief wel, maar beter dan die 'andere' obsessie waardoor ik hier terechtkwam . Oh, wat goed. Ik ben te lui om vroeg in de ochtend dat soort dingen te ondernemen. Het is bij jou misschien een tikkeltje obsessief maar het lijkt me toch vooral een geweldig begin van de dag, zeker nu in het voorjaar. Je fietst toch niet in de winter in het donker om 6 uur 's morgens??? Of wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Wow, wat een held! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Nou en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ik hou wel van een beetje afwijkend van de norm, zo saai anders. Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden