AMGH Geplaatst 8 april 2022 Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 (bewerkt) Hoi ik ben nu bijna 5 dagen gestopt met roken. Ik gebruik niquitine pleister 14mg. Dat helpt wel om van de sigaret af te blijven. Maar soms is de trek in een peuk heel erg. Ook mis ik het rook moment op zich. Ik ga het wel volhouden!!! 8 april 2022 bewerkt door AMGH Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 Goed bezig AMGH !! ik hoop me snel bij je aan te sluiten. na een mislukte zyban kuur start ik eerdaags met een andere stoppen met roken kuur. hou vol. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Hoe gaat het ermee @AMGH Hier vandaag gestart met dag 1 van de nieuwe stoppen met roken keur. het is de bedoeling om tussen de 1 en 2 weken te stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AMGH Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Hallo Zbb, goed dat je gaat stoppen. Met mij gaat het met enkele ups en downs goed. Ben nu een maand gestopt. Heb wel ongeveer 10 sigaretten gerookt. Ik heb gerookt en waarschijnlijk gewoon vanuit de gewoonte om te roken. Maar in mijn hoofd heb ik nog wel het doel om helemaal te stoppen. Pleisters gebruik ik daarom nog steeds wel. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Nog steeds goed bezig dus,dat motiveert! mijn doel is om 11-5-2022 te stoppen met roken. met deze kuur is het de bedoeling dat je de eerste week nog door rookt. en bovendien vind ik de 11e een mooie datum want dan ben ik ook precies een half jaar alcohol vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AMGH Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2022 Je hebt dus een bewezen sterke karakter. Het gaat je zeker helpen bij het stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walther Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Op 8-4-2022 om 23:14 zei AMGH: Hoi ik ben nu bijna 5 dagen gestopt met roken. Ik gebruik niquitine pleister 14mg. Dat helpt wel om van de sigaret af te blijven. Maar soms is de trek in een peuk heel erg. Ook mis ik het rook moment op zich. Ik ga het wel volhouden!!! Hoi AMGH. Ben je nog steeds gestopt? Ben benieuwd hoe dat gaat. Groetjes, Walther. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AMGH Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Helaas Walther. Ik ben bezweken. Het ging een maand echt lekker. Maar ineens door enig stress heb ik weer de sigaret opgepakt. Maar geef het niet op. Zal weer een moment moeten vinden om wederom een poging te wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Walther Geplaatst 4 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 Op 2-6-2022 om 22:44 zei AMGH: Helaas Walther. Ik ben bezweken. Het ging een maand echt lekker. Maar ineens door enig stress heb ik weer de sigaret opgepakt. Maar geef het niet op. Zal weer een moment moeten vinden om wederom een poging te wagen. Knap dat je je motivatie weet te behouden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden