MariaA Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 Wie kan mij bijstaan met afbouw langdurig gebruik oxazepam, super gemotiveerd ben daarnaast professioneel traject gestart om mijn angststoornis en stress aan te pakken, maar wil dit nog even erbuiten laten. Graag iemand met ervaring en geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foxy Geplaatst 28 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2022 Dag MariaA. Ik hoop dat je iemand kunt vinden en anders kun je misschien meeschrijven in topics. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ingrid2 Geplaatst 8 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2022 Ha Maria, ik wil best je stopmaatje zijn. Ik heb 4,5 maand gebruikt. Zit in de 2e week van de afbouw. Valt zo af en toe niet mee, maar volhouden is mijn credo. Ben erg gemotiveerd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bar Geplaatst 5 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2022 Op 26-2-2022 om 20:08 zei MariaA: Wie kan mij bijstaan met afbouw langdurig gebruik oxazepam, super gemotiveerd ben daarnaast professioneel traject gestart om mijn angststoornis en stress aan te pakken, maar wil dit nog even erbuiten laten. Graag iemand met ervaring en geduld. Hallo Maria, ik ben in maart gaan afbouwen en gebruik sinds 4 april geen oxa meer. Wat een ellende! hoe ver ben jij? Kunnen we iets aan elkaar hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sofie1982 Geplaatst 3 september 2022 Rapport Share Geplaatst 3 september 2022 @MariaA en @Bar, hoe gaat het nu met jullie? Ik ben zelf sinds 2 dagen gestopt met ozaxepam en krijg het precies toch wel moeilijk… kunnen we wat ervaringen uitwisselen? Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Micka Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) Ik heb hetzelfde probleem, ben nu paar dagen gestopt en veel rare hoofdpijn, moe, dufheid. Ik denk dat het daar van komt? Heb ~ 8weken 10mg geslikt. 7 oktober 2022 bewerkt door Micka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sofie1982 Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 @Micka ik ben intussen 5 weken gestopt en op zich is het allemaal meegevallen. Vooral kaakspanning en druk op oren, hoofdpijn. Soms nog onrustig… het komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peachy Geplaatst 11 december 2022 Rapport Share Geplaatst 11 december 2022 Ik slik zonodig oxazepam 5 mg gedurende de afgelopen 4 weken. Soms 3 dagen niks, dan 1 dag wel, dan 2 dagen niks en nu 5 dagen achter elkaar. En ook gedurende de afgelopen 3 maanden zolpidem 10 mg, de eerste 2 maanden afwisselend 22 dagen wel , tweede maand 15 dagen en deze maand om de 3 dagen gemiddeld. Is er nu vanuit 1 van deze middelen sprake van gewenning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HFTR Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 (bewerkt) Ik zoek ook een maatje Ik slikte thuis 300mg oxazepam per dag. Als ik ergens heen moest (bv tandarts)over de 400mg Ik slikte het af en toe wat prima ging Tot mijn huisarts zei ga ze iedere dag slikken dan word afbouwen makkelijker Dus deze hoeveelheid slik ik nu 3 a 4 jaar en totaal gebruik ik het 15 jaar. 2 mei begonnen en zit nu op 25 mg Het is zwaar maar het gaat. Ik weet alleen niet of zo snel goed is en of ik daarmee hetzelfde bereik als langzaam afbouwen. Ik hoop dat er iemand is waar ik af en toe mee kan praten. En als ik iemand kan helpen hoor ik het ook graag. Groetjes Mies 12 mei 2023 bewerkt door HFTR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden