Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 10-2-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Gisteravond heb ik toch weer een oxazepam genomen. Twee nachten achter elkaar zonder slaap trok ik niet. Ik kon de situatie niet meer aan. Ik wilde niet meer vechten. Twee uur lang heb ik het geprobeerd en de strijd voor die nacht op gegeven. 3 kwartier na inname ben ik in slaap gevallen. Ben ik er blij mee? Nee. Het voelt als falen.

Vandaag proberen zo positief mogelijk door te komen en vanavond weer zonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ladies,

@Foxy dit is absoluut geen falen! Als ik iets geleerd heb bij Jellinek is dat het herstellen van een verslaving bijna nooit een stijgende lijn is, maar 1 met kronkels. Belangrijk is echter dat je niet in het negatieve blijft hangen en denkt nou ja het leed is nu toch al geschied, maar dat heb je zo te horen ook in je hoofd. Slaapgebrek is killing. Mensen kunnen zeggen het komt wel weer, maar het doet mentaal en fysiek genoeg met je. Je bent niet zwak. Je hebt gevochten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 maanden geleden gestopt  met afbouwen dus geen bromazepam meer  maar ging goed dus geen pillen maar ik heb af en toe mooie gevoel helder en blijdschap maar zou het nog beter gaan hoe lang nog moet ik nog herstellen ik hoor van mensen zeggen een jaar ik heb denk ik nog afbouw klachten of komt het van 45 jaar pillen slikken    liefs  :heart: wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...