Lonster Geplaatst 9 april 2022 Rapport Share Geplaatst 9 april 2022 Brian Jones was de oprichter, en aanvankelijk ook de zanger van de band. Hij hoort bij de club van 27: Popsterren die op die leeftijd overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 10 april 2022 Rapport Share Geplaatst 10 april 2022 De aarde is dood, had hij me uitgelegd ... En we zijn niets anders dan wurmen erop, wurmen op zijn grote gore kadaver, die de hele tijd van zijn ingewanden vreten en niets anders binnenkrijgen dan zijn gif... Er valt niets met ons te beginnen. We zijn al helemaal verrot bij onze geboorte... Zo zit dat.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Ik had het gisteren nog over hem op een kinderfeestje. Truestory. Céline Toch? Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Bien sur, Louis Ferdinand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 @Reacher voor al uw feesten en partijen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 april 2022 Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Don’t try Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2022 Vast beter dan cliniclowns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Op 11-4-2022 om 21:18 zei Reacher: Don’t try Weet iemand van wie dit is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 38 minuten geleden zei Reacher: Weet iemand van wie dit is? Yoda. Try not, do, or do not. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Chinaski/Bukowski Staat Op zijn grafsteen (dacht ik) volgens mijn vriend bedoelde Bukowski het zoals Yoda. Volgens mij, omdat ik Bukowski behalve geniaal ook heel fatalistisch vind bedoelde hij ‘don’t try’ als in ‘begin er maar niet eens aan’. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik vind Yoda leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Eens! En dus ben jij nu aan de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Okay. Van wie is het? Caravans willen helemaal niet op vakantie. Vandaar dat die auto's zo hard moeten trekken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Als @Hadocquedeze niet weet eet ik mijn schoen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Nou, eetze! Ik moest m opzoeken dus zeg niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Opzoeken mag hoor kapitein, dan vond je hem in elk geval leuk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 6 uur geleden zei Hadocque: Nou, eetze! Ik moest m opzoeken dus zeg niks. Yummie Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Rietsj, je hoeft er maar eentje. Quinn, ik seg lekker niks andus moet ik weer. deluilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 @Hadocque volgens de regels mag je ook gewoon iemand anders aanwijzen hoor. Momentje, even de regels bijwerken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Ik buig geen regels, ik weiger ze te erkennen. Proudhon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Alleen m'n eigen regels. Net zoals Proudhon wel aan afspraken deed it's more like a guideline... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 I do agree! Dialectiek is niets meer dan ‘n doorgeredeneerd zogenaamd rationeel proces. De mens en ratio, HA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 *spuugt 1 schoen uit* En nu? Wie stelt er allemaal geen vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Wie was schoenmaker in de Breestraat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Jan Plezier! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden