Sparood17 Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Sinds ik gestopt ben heb ik een week griep gehad en vandaag misselijk. Ik ben nu 14 dagen AV. Ik vraag me af of dit toeval is. Ik baal ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Het kan. Of het is een griepje. Of een zware verkoudheid. Misschien toch corona. Of gewoon erg moe. Misschien reageert je lichaam op de ontgifting die stoppen met alcohol toch is. Maakt het uit waar het van komt? Het gaat over. Alcohol maakt het sowieso niet beter. Trouwens, top, die veertien dagen. Goed bezig! Sparood17 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Griep en misselijk, dat weerhoud je er misschien ook van om drank in huis te halen? Gewoon zo doorgaan maar.... goed voor jezelf zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 18 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2022 Ja Quinn mss moet ik weer in balans komen en Lonster, bij mij was drank ook een pijnstiller. Maar ik wil het mijn lichaam niet meer aandoen. In november had ik corona terwijl ik veel dronk. Ik was na 4 dagen weer oké. Nu een hele week griep en al 2 dagen misselijk. Maar ik ga niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Je was korter ziek omdat je alcohol dronk? Tsja wie weet. Ik zou mezelf dat niet wijs maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 19 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Lonster, nee dat niet. Maar alcohol maakte me niet zieker. Het lijkt nu wel of ik meer voel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 dat klopt ook, de demping is weg en je leer alles wat je voelt als signaal herkennen en kunt er hopelijk ook wat mee gaat goed dus met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 19 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Lady Jane, dat zal het zijn. Ik voel nu alles. Is goed maar niet fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 11 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2022 Tja je moet je lichaam zelf aanvoelen, ik ben niet in staat te stoppen maar als ik wel stop door geen drank in huis of griep hebben dan voel ik geen ontwenning ,eerder een soort rust die ik nodig heb op dat moment, en het is niet zo dat ik een wijntje laat staan , ik drink al 40 jaar enorm fors en de laatste 10 jaar minstens een fles wijn en een halve fles sterk op doordeweekse werkdagen dus, eigenlijk zou ik ontzettende ontwennings verschijnselen moeten hebben maar die zijn er niet, dus iedereen reageerd anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 12 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Dus je bent niet gestopt nog? Maar als je er geen last van hebt waarom doordringen? Of ik begrijp je niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 En jij dan Sparood, hoe gaat het bij jou nu, twee maanden verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparood17 Geplaatst 12 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2022 Iik ben weer terug bij af. Het dringt niet tot me door dat ik voor altijd moet stoppen. Het is al een pluspunt dat ik het weet en dat het voor altijd moet zijn. Het blijft een gevecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden