Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 1-12-2021

bolletje

Aanbevolen berichten

Haha Bolletje, lach me dood hier, koud aan de kont:lol:

Fijn is dat, rust in het hoofd. Goed geslapen hier ook. Heb boven alle deuren afgelapt deze week, was hard nodig.

Koud en guur de afgelopen dagen maar wel naar het bos natuurlijk.

Bolletje bevalt het goed de keuze die je hebt gemaakt? Zo te lezen wel.

Ik durf iig iets meer te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Kooouuuuud aan het kontje brrr.

Hoe hebben we geslapen? Hier goed. Rust in m'n hoofd, minder prikkels is goed slapen.

Roosje hoe is het? Lukt het allemaal nog een beetje wijfie?

Morning ladies. Het slapen lukt me nog niet zelf. Ik baal daar zo enorm van. Van angst om te slapen naar angst om niet te kunnen slapen. Binnenkort afspraak met de arts en dan lukt het me hopelijk wel. 

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn @Wilhelminadat je ook weer andere emoties voelt:rose: Goed teken toch, het verandert nog steeds.

Bolletje een aantal dingen zoals ik hierboven ook schreef, deuren lappen en vandaag de douche uitgemest met gloor. Man heeft het een hele tijd gedaan. Hij zei jij doet het altijd zo grondig:D

Vorige week ook de 3 slaapkamer vloeren afgenomen, was ook al een hele tijd geleden. Werd alleen stofgezogen door man. Dit durfde ik allemaal niet meer.

@Roosje41zal fijn zijn als je van die angst afkwam, gaat lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin  ik durf nog niet zo veel durf mijn haar niet te verven en nog andere dingen maar met heldere ogenblikken ben ik zo blij zo mooi ik wil mijn huis schoon maken alleen ben ik zo stijf mijn nek en mijn lichaam ik ga morgen weer op de trim fiets  ik heb al 4 keer gedroomd dat ik buiten liep heel ontspannen ik was zo blij  ik heb wel last  van prikkels fijn dat het met jou goed gaat        liefs wil   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wilhelminaik ben er nog lang niet hoor. Alles gaat nog met veel te veel stress maar ik heb soms weer zin het op te pakken en probeer het dan toch. Ben wel snel uitgeput door al die jaren weinig doen, doodsangsten en stress. In het bos lopen gaat mij beter af dan iets doen in huis. Ook ik ben stijf geworden na al die jaren.

Goed dat je weer op je trimfiets gaat. Heb die prikkels ook hoor. Kan niet teveel mensen zien dan loop ik helemaal over en drukke omgevingen kan ik ook nog niet aan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei karin123:

@Wilhelminaik ben er nog lang niet hoor. Alles gaat nog met veel te veel stress maar ik heb soms weer zin het op te pakken en probeer het dan toch. Ben wel snel uitgeput door al die jaren weinig doen, doodsangsten en stress. In het bos lopen gaat mij beter af dan iets doen in huis. Ook ik ben stijf geworden na al die jaren.

Goed dat je weer op je trimfiets gaat. Heb die prikkels ook hoor. Kan niet teveel mensen zien dan loop ik helemaal over en drukke omgevingen kan ik ook nog niet aan. :heart:

Karin ik ben ook zo moe uitgeput door al die jaren Pluisje jij word ook beter   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Roosje41:

Morning ladies. Het slapen lukt me nog niet zelf. Ik baal daar zo enorm van. Van angst om te slapen naar angst om niet te kunnen slapen. Binnenkort afspraak met de arts en dan lukt het me hopelijk wel. 

Fijne dag!

Roosje deze angst is in feite angst om de controle te verliezen. Naar gevoel, ik ken het maar bij mij is dat over gegaan met de tijd en doordat ik veel zekerder ben van mezelf. Dus tijdelijk.

Wil houd je nek vandaag eens warm met b.v. een kruik. Warmte ontspant.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei bolletje:

Roosje deze angst is in feite angst om de controle te verliezen. Naar gevoel, ik ken het maar bij mij is dat over gegaan met de tijd en doordat ik veel zekerder ben van mezelf. Dus tijdelijk.

Wil houd je nek vandaag eens warm met b.v. een kruik. Warmte ontspant.

Ja dat is het ook. En het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Al die tijd een combinatie van alcohol en slaapmedicatie om te slapen. Hoe moet mijn brein dit nu weer zelf doen. Bij de psycholoog ook maar eens aangeven dat mijn stressniveau door het dak gaat, want dat helpt ook niet 's avonds ontspannen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roosje, overdag 2x 1 uur proberen te ontspannen. Ga ff in bed liggen. Oefening baart kunst. Het brein is er op gericht om zich op een natuurlijke manier te gedragen.

Nu smeekt jouw lichaam en  geest om medicatie. Als ze het nieuwe IK geaccepteerd hebben ZONDER MEDICATIE en alles weer wat natuurlijker gaat en ook de spanningen en stress, dan gaat de natuur weer op een normale manier werken en slaap je weer normaal. Stress zorgt er voor dat je kan vluchten. Maar dat is niet nodig nu dus blijf je zitten met die stress, en dat geeft weer meer spanningen. Eerst moet de stress weg zijn. Heb geduld, het gaat goed komen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...