bolletje Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Goeie morgen mensen, Goed dat je terug bent gekomen Roosje. Ja dat is te verwachten dat het daar erg druk is en niet goed voor ons. Teveel prikkels en dat kunnen we niet gebruiken bij de afbouw. Hebben ze je gevraagd om daar te komen? Wat gaan we de kerstdagen doen dames? Hebben jullie leuke plannen Kaat, Wil Roos enz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Goedemorgen Meisjes een fijne dag vandaag allemaal en op weg naar genezing gaat lukken hoor liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 Goedemorgen allemaal. Wij gaan niets doen Bolletje. Al jaren niet meer. Zijn gewone dagen voor ons. Wij hebben geen kinderen en kleinkinderen en ouders zijn al oud. En nu met het virus durf ik het ook niet aan. Mijn vader zit in een verzorgingshuis en schoonouders ook in zoiets. Daar was vorige week een Corona geval. We gaan gewoon met de hond op pad alles voor het hondje. Je klinkt positief Wilhelmina, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, Goed dat je terug bent gekomen Roosje. Ja dat is te verwachten dat het daar erg druk is en niet goed voor ons. Teveel prikkels en dat kunnen we niet gebruiken bij de afbouw. Hebben ze je gevraagd om daar te komen? Wat gaan we de kerstdagen doen dames? Hebben jullie leuke plannen Kaat, Wil Roos enz? Nee niet gevraagd, zelf gevonden. Inderdaad teveel prikkels. En ik raakte redelijk in paniek door de verhalen over ontwenning. Wij vieren eerst Sinterklaas. Kerst nog geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 @Roosje41ik raakte ook paniek door de verhalen en heb ze toen niet meer gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 5 uur geleden zei karin123: @Roosje41ik raakte ook paniek door de verhalen en heb ze toen niet meer gelezen. Precies. Ieder traject is anders. En ik heb alleen maar de ervaring hoe het nu is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden