Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 30-11-2021

bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Goed dat je terug bent gekomen Roosje. Ja dat is te verwachten dat het daar erg druk is en niet goed voor ons. Teveel prikkels en dat kunnen we niet gebruiken bij de afbouw. Hebben ze je gevraagd om daar te komen?

Wat gaan we de kerstdagen doen dames? Hebben jullie leuke plannen Kaat, Wil Roos enz?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Wij gaan niets doen Bolletje. Al jaren niet meer. Zijn gewone dagen voor ons. Wij hebben geen kinderen en kleinkinderen en ouders zijn al oud. En nu met het virus durf ik het ook niet aan. Mijn vader zit in een verzorgingshuis en schoonouders ook in zoiets. Daar was vorige week een Corona geval. We gaan gewoon met de hond op pad:D alles voor het hondje.

Je klinkt positief Wilhelmina, mooi:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Goed dat je terug bent gekomen Roosje. Ja dat is te verwachten dat het daar erg druk is en niet goed voor ons. Teveel prikkels en dat kunnen we niet gebruiken bij de afbouw. Hebben ze je gevraagd om daar te komen?

Wat gaan we de kerstdagen doen dames? Hebben jullie leuke plannen Kaat, Wil Roos enz?

Nee niet gevraagd, zelf gevonden. Inderdaad teveel prikkels. En ik raakte redelijk in paniek door de verhalen over ontwenning. 

Wij vieren eerst Sinterklaas. Kerst nog geen idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...