bolletje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Moggel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goede smorgens Bolletje en iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Goede morgen mensen het is koud maar het zonnetje schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Hi ladies. Het was best koud vandaag. Dat druilerige samen met het hele coronagebeuren stemt me ook niet heel vrolijk. Ik heb trouwens ook die Facebook groep gevonden, maar mijn hemel wat een drukte. Ik trok het slecht, dus toch maar weer ontvolgd. Vind het hier een stuk rustiger en overzichtelijker. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden