Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 12-11-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hi,

Hopelijk mag ik hier ook bij :-). Ik zit/zat een beetje in twee groepen. Alcohol in combinatie met slaapmedicatie. Gisteravond de alcohol laten staan (wel veel schoongemaakt ter afleiding :-). Was ook wel even het belangrijkste nu. Nu de slaapmedicatie. Ga dit in principe in begeleiding doen. Ergens hoop ik dat het me zelf lukt. Maar goed ik heb geen idee waar te beginnen en ik realiseer met dat het stoppen met medicijnen nog wel het moeilijkste is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Roosje41iedereen mag hier bij:D Welkom op de pammetjes afdeling. Heb ook ongeveer 25 jaar gedronken en sinds ongeveer 5 jaar droog. Ook samen toen met pammetjes. In de avond drinken en in de ochtend weer verdoven met Oxa. Met alcohol heb ik ook niet zo'n probleem gehad, Oxa wel. Ik hoop dat je goede begeleiding krijgt en niet laten opjagen om het sneller te doen. Je voelt jezelf het beste. Ik heb mij toen laten opnemen en dat ging veel te snel. Succes:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Wilhelmina:

Roosje41 Welkom alcohol mag nooit samen met pillen en tijdens afbouwen ook niet dokters weten dat vaak niet ik wens je een fijne avond   :heart:

Nee zeker niet. Die mix heb ik zelf heel slim bedacht. Het was of zelf stoppen met alcohol of opname/detox thuis zo snel mogelijk. Heb voor het eerste gekozen. Wil graag nog wat jaartjes mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...