bolletje Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goeie morgen, Hoe is het slapen vannacht gegaan? Hier uitstekend. 2x eruit gegaan maar daarna weer gauw in slaap gevallen. Saaaaaaaalig is dat. dadelijk weer lekker aan de gang bij de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Goedemorgen Bolletje, Wilhelmina en Pluisje. Hier ook goed geslapen. Wat fijn Bolletje dat je weer goed kan slapen. Pluisje ga je weer verder met vijlen? Morgen ga ik weer ophogen, de laatste ophoging verder mag niet. Zit nu 8 weken op dezelfde hoeveelheid. Vind het wel spannend en eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hallo lieve mensen vannacht heel weinig geslapen fijn dat jullie er zijn vandaag schilderen is goed tegen depressie fijne dag allemaal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hallo allemaal, Met mij gaat het goed. Dit weekend mijn wordt mijn laastje x Lorazepam slikken, dan zit ik op 0! (Heb nog wel andere medicatie afbouwen te bouwen, dus ik juich nog niet te hard) Maar wou vooral volgende info even delen: Gisteren vertelde een vriendin me over een therapie die zij volgt en waar ik al eerder van had gehoord: tension and trauma release exercise https://tre-nederland.nl/tre/ Het zijn lichamelijke oefeningen om spanningen los te laten, initieel bedoeld voor oorlogsslachtoffers maar nu eigenlijk bruikbaar voor iedereen die veel last heeft van stress. Mijn vriendin was er erg over te spreken. Misschien de moeite waard om eens uit te proberen? (Na een 5-tal sessies kan je het ook volledig zelfstandig thuis doen) Veel groetjes Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hoi @Lynn46. Wat mooi dat het allemaal goed gaat. Dan ben je er binnenkort helemaal vanaf, geweldig. Dank je voor de link zal het zeker lezen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 6 uur geleden zei karin123: Goedemorgen Bolletje, Wilhelmina en Pluisje. Hier ook goed geslapen. Wat fijn Bolletje dat je weer goed kan slapen. Pluisje ga je weer verder met vijlen? Morgen ga ik weer ophogen, de laatste ophoging verder mag niet. Zit nu 8 weken op dezelfde hoeveelheid. Vind het wel spannend en eng. Hoi karin123 nee ik denk nu taperingstrips ik ben er zo ziek van k artsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden