bolletje Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Goeie morgen allemaal, Vannacht slecht geslapen, waardoor?????? ik weet het niet maar vandaag beginnen de nieuwe tijden op de dagbesteding. Misschien komt het daardoor. Maar ik ben toch uitgerust dus klaar om te starten. Wat gaan jullie vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Goedemorgen Bolletje en iedereen. Ik start geen dag draad meer omdat er niemand meer komt. Bolletje kan best komen omdat er nu wat verandert. Veel plezier. Naar het bos met man en hond natuurlijk. Misschien nieuwe onderbroeken halen bij de Wibra. Kamer half afstoffen en voor de rest weet ik het nog niet. Ben gisteren ook weer naar het hondenveld geweest, was best druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Hallo lieve mensen vannacht ook slecht geslapen gisteren een mooi gevoel fijn is dat dat komt vast weer goed de ouwe wil ik wens jullie een fijne dag liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Sorry meiden ik voel me niet al te lekker ik meld me wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden