bolletje Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goeie morgen saampjes. Ik ga er in ieder geval weer een fijne dag van maken. Heb weer goed geslapen en jullie? Wel veel jeuk op m'n hoofd. Was hier naar de kringloop geweest, maar nadat ik m'n haar gewassen had was het gelukkig bijna weg. Pluizenbol hoe is ie? En met de rest? Wel blijven schrijven hé mensen? Zo ontzettend belangrijk, schrijf van je af en deel, dan wordt het vaak een beetje minder zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goedemorgen bolletje en andere gevonden . Werd weer k.t wakker maar we gaan ervoor.... Jeuk op je hoofd das niet fijn,ervaren jullie ook alles zoveel heftiger? Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 5 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen saampjes. Ik ga er in ieder geval weer een fijne dag van maken. Heb weer goed geslapen en jullie? Wel veel jeuk op m'n hoofd. Was hier naar de kringloop geweest, maar nadat ik m'n haar gewassen had was het gelukkig bijna weg. Pluizenbol hoe is ie? En met de rest? Wel blijven schrijven hé mensen? Zo ontzettend belangrijk, schrijf van je af en deel, dan wordt het vaak een beetje minder zwaar. Goedemorgen bolletje helaas nog niet lekker heb veel angst en het lijlt wel of de fevarin niks meer doet moet hem omhoog doen van de psychiater kijken of die dan nog wel wat doet en ik blijf last houden van de lorazepam idere keer Ontwenning tussem de iname momenten door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Goede middag allemaal. Con jij hebt wel snel afgebouwd. Veel rust nemen en het laten gebeuren. Had je het voor angst of wat anders? Pluisje ga maar doen wat de psychiater zegt, lijkt mij heel verstandig. Ik heb vandaag ook mogen ophogen en ben ook doodsbang maar ik doe het wel. Kijken hoe het uitpakt. Ik wil ook zo graag weer naar het hondenveld met man in de middag maar dat gaat nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Hoi karin...ik begon met een depressie en dat werd een angstoornis.... Ja ben in 5 weken afgebouwd,misschien te snel... Heb t zo moeilijk maar wil niet weer beginnen,hoewel die rotpillen roepen. Jij ook heel veel liefs en kracht x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 47 minuten geleden zei karin123: Goede middag allemaal. Con jij hebt wel snel afgebouwd. Veel rust nemen en het laten gebeuren. Had je het voor angst of wat anders? Pluisje ga maar doen wat de psychiater zegt, lijkt mij heel verstandig. Ik heb vandaag ook mogen ophogen en ben ook doodsbang maar ik doe het wel. Kijken hoe het uitpakt. Ik wil ook zo graag weer naar het hondenveld met man in de middag maar dat gaat nog niet. Ja vreselijk meis is dat kun je al wel wat meer doen in het huis ik kan helemaal niks helaas ja ik ben zo bang dat het niet meer werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Ik probeer me tot aktiviteit te zetten ,maar soms word ik dan fysiek zo beroerd.. Toch gewandeld half uur en wat in huis gedaan maar het is en blijft een hel... Sterkte meisx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @Conik snap zeker dat je niet weer die pillen wilt op den duur werken ze niet meer of ze werken tegen je. Het blijft rotzooi. Je kan het wel even gebruiken voor nood maar verder niet. Je kan ook altijd nog een AD gaan gebruiken voor je depressie en angststoornis als het niet anders wil. Of het moet zo zijn dat er een reden is geweest voor je depressie en dat die reden nu weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @Pluisje53in huis kan ik nog niks net als jij, man doet alles. Het gaat wel werken meisje, gun het tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Heb echt niet geweten wat dit met je doet...en dat 5 maanden slikken zo.n hel zouden zijn...achteraf werkte ze ook tegen me alleen was ik me dat niet bewust.. Zo fijn dat we elkaar begrijpen...kan wel janken(doe ik dus ook ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 1 uur geleden zei karin123: @Pluisje53in huis kan ik nog niks net als jij, man doet alles. Het gaat wel werken meisje, gun het tijd. Ja ik heb het vergeten 3 keer dat kwartje vanaf die tiid zulke nare gedachten en een gevoel van doordraai vreselijk nooit gehad daarom lijkt het wel of de fevarin niet meer werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @Conhet is vies verraderlijk spul, ik heb het ook nooit geweten. Heb zelf 25 jaar geslikt. Ben nu bezig met AD opbouwen. Jank maar hoor Con dan kan het eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 Het werkt wel Pluisje gewoon ophogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Con Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 29 minuten geleden zei karin123: @Conhet is vies verraderlijk spul, ik heb het ook nooit geweten. Heb zelf 25 jaar geslikt. Ben nu bezig met AD opbouwen. Jank maar hoor Con dan kan het eruit. Dat ik nog kan janken....hihi...doe ik meis...heb nou weer een paniek hittegolf..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 @Conwees blij dat je nog kan huilen precies. Proberen uit te zitten die golf, gaat weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 15 september 2021 Rapport Share Geplaatst 15 september 2021 3 uur geleden zei karin123: Het werkt wel Pluisje gewoon ophogen Ik hoop het meis eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden