SophiaL Geplaatst 6 september 2021 Rapport Share Geplaatst 6 september 2021 Omdat we die ook nodig hebben en daar succes uit putten! Ik ben zelf op de goede weg maar het kan best nog een paar maanden duren voor het helemaal klaar is. Ik merk dat al die slechte verhalen van bijwerkingen etc me de put in praten. Ik heb behoefte aan succes verhalen en dat het wel degelijk kan: een leven na de pillen! Liefs Sophia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophiaL Geplaatst 7 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 Jammer dat dit forum dood is. Er is nul beweging. Hopelijk betekent dit dat het goed met iedereen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 7 september 2021 Rapport Share Geplaatst 7 september 2021 23 uur geleden zei SophiaL: Omdat we die ook nodig hebben en daar succes uit putten! Ik ben zelf op de goede weg maar het kan best nog een paar maanden duren voor het helemaal klaar is. Ik merk dat al die slechte verhalen van bijwerkingen etc me de put in praten. Ik heb behoefte aan succes verhalen en dat het wel degelijk kan: een leven na de pillen! Liefs Sophia Misschien heb je hier iets aan: https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/15231-succesverhalen-op-benzobuddiesorg/ Je kunt Google Chrome installeren. Daarmee kun je over het internet surfen, dus sites bezoeken, net zoals je nu doet. Een van de voordelen van Google Chrome is dat hij aanbiedt in het Nederlands te vertalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 Dat is ook de enige site die ik ken die succes verhalen heeft. Als het niet lukt met Chrome dan heb ik nog deze link waar je het kunt vertalen, ik gebruik deze ook voor woorden en soms zinnen in het Engels. https://www.deepl.com/translator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SophiaL Geplaatst 16 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Dankje. Ik ben al voor de helft afgebouwd momenteel. So far so good. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 17 september 2021 Rapport Share Geplaatst 17 september 2021 Geweldig dat het lukt @SophiaL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden