Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 05-09-2021.


karin123

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei karin123:

Goede morgen allemaal.

De zon schijnt hier weer. Veel stres hier. Ben de afgelopen dagen nog wel naar het park geweest met man en hond. De hond heeft zoveel plezier in het water en de bossen, ik kon er een beetje van genieten.

ras-kleur-ravenzwart-1.jpg

Goedemorgen karin hier ook heel veel stress helaas de fevarin pakt niet meer op heb iedere keer een doordraai gevoel en nare gedachten sinds ik dat kwartje niet meer heb ingenomen en heel erg zweten hoe dom kon ik zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen dames,

Hartstikke goed Kaat dat je blijft doorzetten, het zal iedere keer gemakkelijker worden.

Pluisje blijf niet hangen in die gedachten dat het aan het kwart pilletje ligt, waarom ben je pillen gaan slikken? Wat was de oorzaak?

Ik heb een angststoornis al 30 jaar mey de overgang vloog de ad er af en zo ben ik aan die lorazepam gekomen  en toen weer de fevarin op ging redelijk tot ik hem vergat en  nu vreselijke nare gedachten en doordraai gevoel en zweten en angst door dat de fevarin hem niet op pakt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Bolletje zegt Pluisje.....

Die pillen gaan wel aanslaan, je moet het even tijd geven dan pakt het wel weer dat duurt een aantal weken.

Ik ga zeker door zetten Bol. Dat heb ik altijd gedaan maar het wilde gewoon even niet meer, nu weer verder.

Gisteren zat er een reetje vast in het park tussen de omheining, draad zat helemaal om zijn poot. Met een paar man hebben we het los gekregen en laten ophalen, ik weet niet of hij het overleeft heeft maar meer konden we niet doen, was wel heel stressvol maar toch gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha kijk Pluis, een angststoornis. Dan heeft het kwartje er misschien niets mee te maken ,maar eerder de angst opzicht. Ja en de vraag is of de angst weg gaat als je stopt met de medicatie. Wel kan je gelijk stoppen met de gedachte dat het kwartje de oorzaak is van jouw nare gedachte.

Kaat ik heb 15 jaar dierenambulance gereden. We hadden regelmatig gewonde reeën. an die wond zal het echt niet dood gaan maar eerder van de stress die het heeft in contact met de mensen. Daar kunnen ze moeilijk tegen. Rustig aan hé lieverd, je doet het toppie.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ha kijk Pluis, een angststoornis. Dan heeft het kwartje er misschien niets mee te maken ,maar eerder de angst opzicht. Ja en de vraag is of de angst weg gaat als je stopt met de medicatie. Wel kan je gelijk stoppen met de gedachte dat het kwartje de oorzaak is van jouw nare gedachte.

Kaat ik heb 15 jaar dierenambulance gereden. We hadden regelmatig gewonde reeën. an die wond zal het echt niet dood gaan maar eerder van de stress die het heeft in contact met de mensen. Daar kunnen ze moeilijk tegen. Rustig aan hé lieverd, je doet het toppie.

Klopt bolletje ik heb altijd de fevarin geslikt tot aan de overgang dat ging goed daarna begon de hel over op de lorazepam verschillende ad toem toch weer de fevarin tolerantie voot de lorazepam lorazepam rustig aan afbouwen  kliniek 1mg snel toen over naar de diazepam en de fevarin wat verhogen op de paaz ik vergeet hem dat kwartje en nu een hel nare gedachten en angst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Wat Bolletje zegt Pluisje.....

Die pillen gaan wel aanslaan, je moet het even tijd geven dan pakt het wel weer dat duurt een aantal weken.

Ik ga zeker door zetten Bol. Dat heb ik altijd gedaan maar het wilde gewoon even niet meer, nu weer verder.

Gisteren zat er een reetje vast in het park tussen de omheining, draad zat helemaal om zijn poot. Met een paar man hebben we het los gekregen en laten ophalen, ik weet niet of hij het overleeft heeft maar meer konden we niet doen, was wel heel stressvol maar toch gedaan.

Ja meis ik hoop het maar ik pak heel moeilijk medicijnen op en was bezig met opbouwen en dan vergeet ik hem nu werkt die tegen me en last van nare gedachten en dan die fouten met de afbouw lorazepam wat helemaal niet goed ging met die fouten ik ben zo bang dst ik mijn leven zo in de waagschaal heb gelegd vreselijk bang nu hoe dom kun je zijn  het is wel je leven :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Wat Bolletje zegt Pluisje.....

Die pillen gaan wel aanslaan, je moet het even tijd geven dan pakt het wel weer dat duurt een aantal weken.

Ik ga zeker door zetten Bol. Dat heb ik altijd gedaan maar het wilde gewoon even niet meer, nu weer verder.

Gisteren zat er een reetje vast in het park tussen de omheining, draad zat helemaal om zijn poot. Met een paar man hebben we het los gekregen en laten ophalen, ik weet niet of hij het overleeft heeft maar meer konden we niet doen, was wel heel stressvol maar toch gedaan.

A gossie wat erg katin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei karin123:

Ja dat gebeurt Pluisje en we hebben gedaan wat we konden en nu weer laten gaan.

Pluisje je bent niet dom. Vergeet heel dat verhaal over de Diazepam en Lorazepam en ga gewoon verder vanaf nu.:rose:

Ja meis probeer ik maar die nare gedachten zijn vreselijk zoveel fouten gemaakt meis ben echt bang dat het niet neer goed komt zo dom het is wel je leven :blush::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...