Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 1-9-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

 

                                       .

Ben gisteren voor het eerst na 5 maanden weer op het hondenveld geweest met man en ik was iets minder bang.

 

 

Kijk dit is nog eens een doorzetter. ( zijn we hier allemaal hoor) Knap hoor Kaat.  Wees maar trots op jezelf en geeft jezelf maar een bos mooie bloemen. Heb je verdiend.

Hebben we wat kunnen  slapen mensen?

Heb hier de knoop door gehakt en ga bij één van de twee dagbestedingen minder werken zodat ik het bij de andere wat meer kan. Daar kan ik een hele hoop leren. Was een wat moeilijke keuze maar heb toch een besluit gemaakt. Geeft toch meer rust.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

 

                                       .

Ben gisteren voor het eerst na 5 maanden weer op het hondenveld geweest met man en ik was iets minder bang.

 

 

Kijk dit is nog eens een doorzetter. ( zijn we hier allemaal hoor) Knap hoor Kaat.  Wees maar trots op jezelf en geeft jezelf maar een bos mooie bloemen. Heb je verdiend.

Hebben we wat kunnen  slapen mensen?

Heb hier de knoop door gehakt en ga bij één van de twee dagbestedingen minder werken zodat ik het bij de andere wat meer kan. Daar kan ik een hele hoop leren. Was een wat moeilijke keuze maar heb toch een besluit gemaakt. Geeft toch meer rust.

Goedemorgen bolletje ja ik heb wel geslapen maar heb het idee dat de fevarin  niks meer doet nu naar 3 dagen te zijn vergeten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Tja Pluisje dan is het ook niet zo gek hé dat de  Fevarin niet werkt. Neem jezelf serieus en koop een pillenmelder of een wekker die iedere dag op de zelfde tijd af gaat. Er zijn genoeg mogelijkheden om het niet te vergeten. Nu heb je het moeilijk en das niet nodig

Ja klopt bolletje zou die nog wel gaan werken nu ik heb al zoveel moeite met opname 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk het wel Pluisje, maar dan gewoon iedere dag innemen. Je kan jezelf een mailtje sturen en dat iedere dag herhalen, of op je outlook kalender zetten. Als je iedere dag je mailbox bekijkt. Dan zie je dat je moet slikken en als je dat gelijk doet vergeet je het niet. Fevarin bij je computer leggen.

Lukt het met de outlook niet, zal ik het je uitleggen hoe dat moet.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Ik denk het wel Pluisje, maar dan gewoon iedere dag innemen. Je kan jezelf een mailtje sturen en dat iedere dag herhalen, of op je outlook kalender zetten. Als je iedere dag je mailbox bekijkt. Dan zie je dat je moet slikken en als je dat gelijk doet vergeet je het niet. Fevarin bij je computer leggen.

Lukt het met de outlook niet, zal ik het je uitleggen hoe dat moet.

Dankje wel bolletje ja ik wordt ook zo ziek van de lorazepam vreselijk  na het in nemen zo beroerd ja ik weet niet of die hem nog op pakt  heb een gat vab 3  dagen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei bolletje:

Tja Pluisje dan is het ook niet zo gek hé dat de  Fevarin niet werkt. Neem jezelf serieus en koop een pillenmelder of een wekker die iedere dag op de zelfde tijd af gaat. Er zijn genoeg mogelijkheden om het niet te vergeten. Nu heb je het moeilijk en das niet nodig

Nee en denk dat die ook niet meer werkt toen ik hem in het begin slikte had ik geen hartkloppingen en zweten nu ik hem gestart ben weer heb ik hartkloppingen en zweten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pluisje je leest alleen datgene dat je zelf voelt,  wat ik geschreven erna ,    ( Nee en denk dat die ook niet meer werkt)   daar reageer je niet op, terwijl dat juist er belangrijk is.

De wekker enz.  Bespreek eens met jouw dokter of er mogelijkheden zijn die helpen om ze niet te vergeten. Ze gaan wel helpen maar er moet een bepaalde spiegel in je bloed ontstaan, een bepaald evenwicht, en dat krijg je alleen als je het regelmatig slikt. Dan gaat het ook helpen. Het opbouwen van zo'n spiegel duur meestal zo'n 10-14 dagen, mits je het elke dag trouw slikt. Trouw zijn aan de medicatie is trouw zijn aan jezelf!!!!!!! Nu laat je jezelf vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Pluisje je leest alleen datgene dat je zelf voelt,  wat ik geschreven erna ,    ( Nee en denk dat die ook niet meer werkt)   daar reageer je niet op, terwijl dat juist er belangrijk is.

De wekker enz.  Bespreek eens met jouw dokter of er mogelijkheden zijn die helpen om ze niet te vergeten. Ze gaan wel helpen maar er moet een bepaalde spiegel in je bloed ontstaan, een bepaald evenwicht, en dat krijg je alleen als je het regelmatig slikt. Dan gaat het ook helpen. Het opbouwen van zo'n spiegel duur meestal zo'n 10-14 dagen, mits je het elke dag trouw slikt. Trouw zijn aan de medicatie is trouw zijn aan jezelf!!!!!!! Nu laat je jezelf vallen.

Dat klopt bolletje dus jij denkt dat die ook niet meer werkt ja ik was met een ophoging bezig en die ben ik vergeten de hoofd dossering heb ik wel geslikt ja ik ben al 14 dagen bezig weer maar het doet helaas niks meer ik ben boos op mezelf hoor want ik heb daar door hele nare gedachten gekregen en een doordraai gevoel wat ik niet had :blush:

Ja ik heb mezelf laten vallen en diep in de problemen gebracht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Pluisje je leest alleen datgene dat je zelf voelt,  wat ik geschreven erna ,    ( Nee en denk dat die ook niet meer werkt)   daar reageer je niet op, terwijl dat juist er belangrijk is.

De wekker enz.  Bespreek eens met jouw dokter of er mogelijkheden zijn die helpen om ze niet te vergeten. Ze gaan wel helpen maar er moet een bepaalde spiegel in je bloed ontstaan, een bepaald evenwicht, en dat krijg je alleen als je het regelmatig slikt. Dan gaat het ook helpen. Het opbouwen van zo'n spiegel duur meestal zo'n 10-14 dagen, mits je het elke dag trouw slikt. Trouw zijn aan de medicatie is trouw zijn aan jezelf!!!!!!! Nu laat je jezelf vallen.

Ja slik het al vanaf okt vorig jaar een halve en toen rustig aan opgebouwd met een kwartje en toen een halve en toen een hele was wel heel duf en kan niet denken en toen nog een kwartje erbij  en die was ik vergeten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Pluisje stop  even met ophogen of afbouwen, maar bespreek dit wel met je h. arts wat hij hier van vindt. Misschien is het nog veel te snel.

Ga je vandaag een afspraak maken? Zou goed zijn.

 

 

Ja ga ik doen bolletje want ik had dat alllemaal niet toen ik dat kwartje ben vergeten is het slechter geworden  ik ben benauwd geworden en zweten en koud  nare gedachten en doordraai gevoel dat had ik niet met dat kwartje erbij nu slik ik dat kwartje er weer  bij maar het doet niks meer zo dom van mezelf 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...