bumperjim Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Haha ik wist dat ik er 1 zou krijgen je leest wel heel fanatiek mee de hele dag Delarope. Heb je nog tijd om een wasje te draaien? haddock, Artemis en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Kan je niet tegen dat ik je maatje loop te zieken hè Artemis en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ik vind het fijn dat er limieten zijn aan wat je tegen elkaar kan roepen. Ik vind zelf de sad smileys nogal kinderachtig. Er zit kennelijk een vreselijke behoefte aan communicatie achter, maar dan op een onhandige manier net als toen hij nog kon schrijven. Maar het mooie van het forum is, op elk potje past een dekseltje. Niet het dekseltje bumperjim deze keer, dat moge duidelijk zijn. nancy en haddock reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 15 minuten geleden zei bumperjim: Ik vind het fijn dat er limieten zijn aan wat je tegen elkaar kan roepen. Ik vind zelf de sad smileys nogal kinderachtig. Er zit kennelijk een vreselijke behoefte aan communicatie achter, maar dan op een onhandige manier net als toen hij nog kon schrijven. Maar het mooie van het forum is, op elk potje past een dekseltje. Niet het dekseltje bumperjim deze keer, dat moge duidelijk zijn. ja hoor, ik mag jou wel, je bent eerlijk en nu snap ik al die sad emoticons ook. dus wel meelezen, wel sad emoticons plaatsen en gewoon blijven dissen. dat is wel zielig inderdaad (ik zal nu wel een sad krijgen bumperjim, nancy en haddock reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Haha ik wist dat ik er 1 zou krijgen je leest wel heel fanatiek mee de hele dag Delarope. Heb je nog tijd om een wasje te draaien? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 7 uur geleden zei rosa45: Het lijkt wel zo'n lastige vlieg die je steeds probeert weg te slaan maar die steeds weer terugkomt. Verschrikkelijk irritant. Maar dat zal wel meer over mijzelf zeggen dan over de ander. Maar dat begrijp ik dan niet want ik ben nooit irritant. dank voor je uitleg , ik snap het, nee, je bent niet irritant haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Borretje toch, n alcoholist mag van mij zo brutaal en gotspent zijn als maar wat. Maar als ie in zn kater geen rücksicht heeft houdt t mooi op. Lekker doorgaan zou ik zeggen. Eens stopt t vanselluf. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden