bolletje Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Goeie morgen allemaal, Hier weer goed geslapen en meteen voel ik me bij het opstaan energiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Goede morgen Bolletje en iedereen. Hier ook goed geslapen. Fijn Bolletje dat je meer energie hebt na een goede nacht slaap. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Goedemiddag hier ook redelijk geslapen alleen veel last van de ophoging was het vergeten in te nemen en nu lijkt het wel of het niet meer werkt zulke nare gedachten vreselijk had ik vorige week nog niet hoe dom kun je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Fijn dat je ook goed geslapen hebt Pluisje dat hebben we nodig, dan kunnen we een beetje herstellen. Het werkt wel Pluisje, je moet alleen niet op en neer gaan met die pillen, dat heb ik jaren geleden ook gedaan met de Mirtazapine en dat werkt voor geen meter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 3 uur geleden zei karin123: Fijn dat je ook goed geslapen hebt Pluisje dat hebben we nodig, dan kunnen we een beetje herstellen. Het werkt wel Pluisje, je moet alleen niet op en neer gaan met die pillen, dat heb ik jaren geleden ook gedaan met de Mirtazapine en dat werkt voor geen meter Nee klopt meis ik ben hem.vergeten ik hou me er heel keurig aan alleen zo dom was in een mooie lijn naar boven aan het gaan nou weet ik niet of die nog wel werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 9 minuten geleden zei Pluisje53: Nee klopt meis ik ben hem.vergeten ik hou me er heel keurig aan alleen zo dom was in een mooie lijn naar boven aan het gaan nou weet ik niet of die nog wel werkt Ik ben daar echt bang voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Je ging in een lijn naar boven dat zegt genoeg toch en dat gaat weer gebeuren, geloof er maar in, het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 20 minuten geleden zei karin123: Je ging in een lijn naar boven dat zegt genoeg toch en dat gaat weer gebeuren, geloof er maar in, het komt goed. Dankje wel meis dat hoop ik echt zo dom de verhoging vergeten de andere heb ik wel ingenomen ben nu 4 dagen weer bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2021 Gaat goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden