Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 25-8-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen sterke kneutertjes.

 

Doe ik meis maar het is zo.n naar gevoel die gedachten :rose:

 

Precies Pluisje dus moet je afleiding zoeken zodat je wat minder bezig bent met dat rotgevoel, precies wat Kaat schrijft. En niet " ja maar" want dan maak je jezelf wijs dat je het niet kan maar je kan het wel, dat gevoel zit in jou, maar de kracht ook. Dat rotgevoel niet onderdrukken want dan komt het dubbel terug maar denken "oké het is er maar ik ben nog meer".  Het is oefenen meid. Heb je geen hobby's?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen sterke kneutertjes.

 

Doe ik meis maar het is zo.n naar gevoel die gedachten :rose:

 

Precies Pluisje dus moet je afleiding zoeken zodat je wat minder bezig bent met dat rotgevoel, precies wat Kaat schrijft. En niet " ja maar" want dan maak je jezelf wijs dat je het niet kan maar je kan het wel, dat gevoel zit in jou, maar de kracht ook. Dat rotgevoel niet onderdrukken want dan komt het dubbel terug maar denken "oké het is er maar ik ben nog meer".  Het is oefenen meid. Heb je geen hobby's?

Dankje wel meis ja ik ben die verhoging vergeten in te nemen nu heb ik hem er weer ingenomen  maar zo beroerd op hoe kon ik zo stom zijn om hem te vergeten  nu ligt mijn hoofd nig meer door elkaar heen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei karin123:

Pluisje ga je weleens wandelen met de hond overdag? Ik durf nog niet alleen maar ga meestal met man mee.

Ja ik probeer wel te lopen met de hond maar vandaag lukt het even niet omdat ik de fevarin was vergeten en die geeft zoveel klachten nu hopelijk trekt het nog bij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei karin123:

Goed dat jij het ook probeert Pluisje, ik probeer het ook als het niet te warm is natuurlijk. Het zal echt wel bij trekken, even wennen nog. Ach ja en lopen is altijd goed, het is nog niet zo heel ver.

Ja dat hoop ik wel karin hoe dom kun je zijn om.het te vergeten heb mezelf nog meer ij de nesten gewerkt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei karin123:

Natuurlijk slaan die weer aan Pluisje en die lijn naar boven komt dan ook weer, weet het zeker. Wij hebben dat spul gewoon nodig. Je viel even terug door het niet te nemen en nu weer wel en dan gaat die lijn naar boven er ook weer komen. Ik geloof erin:rose:

Dankje wel meis ik hoop het ook ja ik ben hem 3 dagen vergeten alleen de verhoging dat andere nam ik wel in zo dom heb van die nare gedachten bah hopelijk onder drukt die dat straks weer :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...