lady jane Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Geplaatst 19 maart 2013 nou Evita ik volg je met aandacht en hoop dat je ook in je euforie ook waakzaam blijft succes!
huttula Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Geplaatst 20 maart 2013 Fijn om te lezen dat het op dit moment beter met je gaat ADB worden is geloven in jezelf Gaat om het gevoel dat jij het kan Gaat om trots wezen Gaat om zelfrespect en vertrouwen in jezelf En of je dat met of zonder pilletje is..is voor een ander niet belangrijk Ik heb zelf ook 9 maand librium geslikt...om ADB te worden,maar ik ben het wel geworden Na die 9 maand wist ik zeker dat ik zonder alcohol door het leven kon...toen kon ik ook met een gerust hart stoppen Ben blij dat ik 9 maand van dit hulpmiddel gebruik mocht maken Succes...we zijn het waard
Kaatjekip Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Geplaatst 22 maart 2013 Lieve Evita, Baclofen... lastig verhaal... ikzelf ben nu mbv Librium sinds de 16e (met best wat moeite maar helpt zeker) gestopt en zou je toch aanraden aan te dringen bij de huisarts of desnoods nogmaals Maliebaan (de aanhouder wint is mijn ervaring heb net zovaak gebeld tot ze me wel te woord MOESTEN staan;-). Maar ms helpt jou de Baclofen wel en hoor graag je ervaringen... wens je iig alle alle sterkte en kracht en durf je zelf in de ogen te blijven kijken. Zoals je hier wel ziet ben je zeker niet de enige die met deze ziekte -want dat is het- kampt en hulp nodig heeft !!! grtz Kaatjekip
earde Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Geplaatst 25 maart 2013 Beste Evita, wat knap, na zo diep en met zoveel problemen, haast niets meer. mij helpt Campral, maar wat me meer helpt (en dat vertel ik hier aan iedereen) is namaak wijn en namaak champagne. ik kan echt genieten van een glas koele witte namaakwijn, 0.05% dus een suikerklontje is meer. maar het ritueel, en bij het eten, helpt het mij goed (en goedkoper dan echte wijn) mocht je het zoeken, het merk is eisberg, wit en rose. de champagne is Lite Life (wel 0.5%) maar bruist en sparkelt als echt, en dan verdien je ook champagne.... sterkte....
Evita Geplaatst 26 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst 26 maart 2013 Campral zou voor mij minder geschikt zijn, earde. Voor wat betreft alcoholvrije wijn heb je me op een interessant spoor gebracht. Dank je wel!
Lytse Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Geplaatst 31 maart 2013 Hallo Evita, Hopelijk gaat het goed met je. Een verjaardagsslinger voor je en ik wens je een goed jaar toe, zo droog als je het zelf wilt. :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Lytse.
Evita Geplaatst 1 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst 1 april 2013 Het gaat goed met me, dank je wel Lytse. Dank ook voor de verjaardagsslinger! In mijn tasje zitten nog steeds twee miniatuurflesjes met jenever voor rampgevallen. Ik taal er niet meer naar, dus die kunnen een dezer dagen ook wel in de kliko
Lytse Geplaatst 1 april 2013 Rapport Geplaatst 1 april 2013 Geweldig Evita. Op naar de kliko!! Lytse.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden