Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Fijn om te lezen dat het op dit moment beter met je gaat

ADB worden is geloven in jezelf

Gaat om het gevoel dat jij het kan

Gaat om trots wezen

Gaat om zelfrespect en vertrouwen in jezelf

En of je dat met of zonder pilletje is..is voor een ander niet belangrijk

Ik heb zelf ook 9 maand librium geslikt...om ADB te worden,maar ik ben het wel geworden

Na die 9 maand wist ik zeker dat ik zonder alcohol door het leven kon...toen kon ik ook met een gerust hart stoppen

Ben blij dat ik 9 maand van dit hulpmiddel gebruik mocht maken

Succes...we zijn het waard :present:

Geplaatst

Lieve Evita,

Baclofen... lastig verhaal... ikzelf ben nu mbv Librium sinds de 16e (met best wat moeite maar helpt zeker) gestopt en zou je toch aanraden aan te dringen bij de huisarts of desnoods nogmaals Maliebaan (de aanhouder wint is mijn ervaring heb net zovaak gebeld tot ze me wel te woord MOESTEN staan;-). Maar ms helpt jou de Baclofen wel en hoor graag je ervaringen... wens je iig alle alle sterkte en kracht en durf je zelf in de ogen te blijven kijken. Zoals je hier wel ziet ben je zeker niet de enige die met deze ziekte -want dat is het- kampt en hulp nodig heeft !!!

grtz

Kaatjekip

Geplaatst

Beste Evita,

wat knap, na zo diep en met zoveel problemen, haast niets meer.

mij helpt Campral, maar wat me meer helpt (en dat vertel ik hier aan iedereen) is namaak wijn en namaak champagne.

ik kan echt genieten van een glas koele witte namaakwijn, 0.05% dus een suikerklontje is meer.

maar het ritueel, en bij het eten, helpt het mij goed (en goedkoper dan echte wijn)

mocht je het zoeken, het merk is eisberg, wit en rose. de champagne is Lite Life (wel 0.5%) maar bruist en sparkelt als echt, en dan verdien je ook champagne....

sterkte....

Geplaatst

Campral zou voor mij minder geschikt zijn, earde.

Voor wat betreft alcoholvrije wijn heb je me op een interessant spoor gebracht. Dank je wel!

Geplaatst

Hallo Evita,

Hopelijk gaat het goed met je. Een verjaardagsslinger voor je en ik wens je een goed jaar toe, zo droog als je het zelf wilt.

:moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart::moon:B):heart:

Lytse.

Geplaatst

Het gaat goed met me, dank je wel Lytse. Dank ook voor de verjaardagsslinger!

In mijn tasje zitten nog steeds twee miniatuurflesjes met jenever voor rampgevallen. Ik taal er niet meer naar, dus die kunnen een dezer dagen ook wel in de kliko :D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...